cyklerne afhentes på frederiksberg c (post nr: 1866)
de skal leveres til kunden mellem 16-21 efter nærmer aftale. kunden skal have telefonisk besked 1/2 til 1 time inden levering.
har forestilling om at der bliver leveret cykler til Jylland tirsdag, og sjælland onsdag i første omgang.
Jeg skal kunne bestille en fragtmand efter behov, er der en dag hvor der ikke er blevet bestilt cykler så er der bare ingen levering. i starten vil volumen være lavere, men til foråret estimere jeg et godt skub i det.
Som du har sagt er cyklen samlet , jeg håber du pakker dem godt ind. prøve og spar på kasser de kommer i , og måske brug dem til afsendelse .De sku`kun tåle transport håndtering osv .Jeg ville anbefale og tag billede når du sender dem afsted . Husk og gennemlæse transport aftale gennem speciale for skader , forsinkelser , bortkomster osv. Husk ved skader skal modtager andmelde ``hvis andet ikke aftalt `` , en rigtige transportør kan råd og vejlede dig disse ting .
Jeg kan ikke give dig den billigste pris på distributionen, men jeg sender dagligt, halv fyldte, eller helt tomme sættevogne fra sjælland til jylland. Hvis det kunne have interesse kan vi nok finde ud af noget med at vi tager cyklerne med fra sjælland til jylland, og så kunne du finde en distributør herovre i jylland. Vi kan også klare en totalløsning, men på det område er vi nok dyere, da vi ikke normaltvis kører om aftenen. Vi har et par distributionsbiler, men det er om dagen de kører. Hvis det har interesse kan du smide mig en mail på: jrj (at) rene-rafn.dk
Som sagt kan jeg også klare en løsning, som både er rimelig i pris, og med forsikring mv. - men jeg kan kun klare levering fra 08.00-16.00 , dog med dag til dag levering.
Så lidt ærgeligt det med at det skal køre ud om aftenen.