Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger tilbud på fragt af cykler.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften!

Jeg søger en god og billig fragt løsning på levering af cykler til vores kunder. 

Det er: komplette cykler 100 % samlet

det er meget foskeligt hvormeget de fylder, kommer an på str. og model. 

de skal leveres hovedsageligt til privat personer. 

man kunne evt. 

En ugedag levering til jylland. og 2 ugedage levering på sjæland og ørene (Gælder ikke bornholm) 

Helst den samme fragtmand der kommer og henter cyklerne.

Du skal kunne betale erstatning på skader forkommet under fragt. 

jeg kan ikke give et konkret volumen, da det kommer an på sæssonen. 

der er dyre cykler 10000+ 

leveringstidpunket aftales mellem fragtmand og min kunde, og denn burde gerne kunne overholdes. 

Jeg søger en fast fragtpris pr cykel. 

Kan kontaktes her på amino 

eller : info (snabel - a) thebikeshop.dk

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 18:16

Hej Jakub

Hvordan pakker du cyklerne ind forsvarligt?

Og hvad er dinne forventninger til transport, er det øko, kurer, eller noget helt trejde?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 18:26
Det bliver nok øko. Da vi vil have faste dage cyklerne bliver sendt til Jylland eksemmpelvis, Cyklerne er samlet men bundet inde i bølgepap elle bobbel tape
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:45

tillader mig at bomme

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 469
Skrevet kl. 22:07

Har du slet ingen ide om hvor mange cykler det vil dreje sig om? er det 5 om ugen, eller 50 om ugen? Og hvorfra skal de afhentes i landet?

Og så en anden ting, ved du at du vil have flest kunder fra Sjælland, eller gætter du bare, siden du sætter 2 dage af til Sjælland og kun en til Fyn/jylland? Har prøvet at regne lidt på det, da jeg synes selve jobbet at køre cykler rundt ku være sjovt. Men ved 7 cykler på en bil (stor varevogn tænker jeg har plads til det) fordelt rundt i hele jylland og fyn, så er det 12-14 timer det vil tage. Så er vi oppe i en pris på måske 500 kr. pr. cykel... Sådan løseligt regnet. Så det dur nok ikke. Det er nok nødt til at være et selskab der kører med en masse blandet.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:20

hvis alt går som jeg vil have det taler vi om 20 cykler om ugen det 1. år. og prisen på de 500 lyder ikke dum.

Ved godt det er urealistisk, men ved der er en der gør det til 200 pr. cykel, men det er jeg ikke interesseret i, foretrækker kvalitet levering.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 08:39

?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 19:38

anybody?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 20:40

og jeg er ikke interesseret i at fastansætte nogen, da dette ikke vil svare sig for mig, når volumen svinger, som det er blevet forslået pr mail.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:55

Hej Jakub

Der er ikke mange der svarer dig, og det er der et par grunde til.

Hvorfra skal varen sendes?

Hvilken tid på døgnet skal cyklerne leveres - taler vi 9-16 eller 16-21 eller lign. - (går ud fra at folk skal være hjemme ved levering)?

Jeg kunne sagtens lave en løsning som der er billigere end de 500 kr. per cykel, med forsikring mv. - men det kommer helt an på hvilket setup du har brug for.

Hvis du kan komme med lidt flere detaljer, så vil jeg gerne prøve og undersøge tingene.

Bendtsen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)