Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæner sælges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er.

Jeg har i øjeblikket 3 domæner liggende på mit webhotel, som jeg desværre er kørt død i. Alle domænerne har været nyhedssites med affiliate marketing som primær indtjening.

Domænerne er henholdsvis disse:

eRelated.dk - et nyhedssite med fokus på alt erelateret (teknologi).

DanishDJs.dk - et nyhedssite, der havde information og nyheder omkring danske djs.

Ungsporten.dk - et sportsnyhedssite drevet af unge.

Facts:

SEO-mæssigt, så ligger eRelated nummer 1 på søgninger som “eRelated”, “eRelated dk”, “eRelated.dk”, “E-fløjen” og “Opdateringer fra e-fløjen”. Der var ca. 20-60 unikke besøg om dagen på eRelated.dk!

Ungsporten ligger også nogenlunde godt på søgninger som “Ungsporten”, “Ungsporten dk” og “Sportsnyheder skrevet af unge”, faktisk så ligger Ungsporten.dk øverst på de fleste af søgningerne. Der var ca. 20-40 unikke besøg om dagen på Ungsporten.dk!

DanishDJs har jeg desværre ikke har arbejdet så meget med på SEO-områderne, men der skal nok arbejdes en smule med linkbuilding osv. Der var ca. 10-30 unikke besøg om dagen på DanishDJs.dk!

Pris:

Der er ikke nogen bestemt pris på nogle af domænerne, men jeg accepterer kun seriøse bud.

Hvis dit bud er højt, så kan vi aftale at jeg betaler for flytning af domænet/domænerne.

DET ER BÅDE MULIGT AT KØBE ALLE DOMÆNERNE, MEN DET ER OGSÅ MULIGT AT KØBE DEM HVER FOR SIG!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:42

Det er muligt at se eRelated.dk live, men de andre er desværre offline!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 15:39

I kan byde her, PB eller på mail: nicolai@nicolaiohlsen.dk!

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:43
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det var dog spetakulært at du ligger 'nogenlunde godt på søgninger som; Ungsporten”, “Ungsporten dk    - jeg tænker at konkurrencen i Google er benhård ;) 

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 11:54

peacock-cph:

Det var dog spetakulært at du ligger 'nogenlunde godt på søgninger som; Ungsporten”, “Ungsporten dk    - jeg tænker at konkurrencen i Google er benhård ;) 

Det jeg mener, er at jeg har en udemærket placering!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)