Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det svindel eller er det forretning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og surfer  på nettet det og nyder min herlig juleferie  da jeg pludselig falder over et firma der hedder acn med lidt hurtig klik på siden siden kan jeg se at Donald Trump opbakker denne side og da jeg næsten  altid med på at gøre en god forretning  prøve jeg at ringe til dem  jeg får fat i en venlig siden der ikke ved ret meget men jeg får afvide afvide man kan tjene 1% af det min kunder tale for og lidt hurtig hovede regning  kan jeg da godt regne ud at det ikke er ret meget  man tjener men det store spørgsmål lyder så på hvor går  resten af pengene hen og de siger man skal udnytte sig af sit netværk men en ting er sikkert jeg skal ikke ødelægge mit netværk som består af diskoteks ejer   og forretningsfolk ved at prakke dem et eller andet produkt på dem  men er det bare en  hårdhændet forretnings metode  hvor du som forbruger måske efter 10 år kan leve af det eller er det svindel hvor der er nogle som benytte sig af du næsten arbejder gratis for dem   jeg ved ikke hvad jeg skal tro ?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 12:26
Det er MLM... Ikke en forretningsform som bliver særlig pænt omtalt her på amino ( og andre steder)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:37

Jeg vil ikke kalde det svindel, for det er det ikke.

Om det så er god forretning, er en helt anden sag. Jeg tillader mig at tvivle.

Men hvis du skriver ACN i søgefeltet, vil der komme et par tråde om dem.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)