Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til håndtering af reklamationer, info, email osv

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp... Vi drukner i gule sedler, emails og beskeder...

Hvad gør vi? Findes der et system der kan håndtere disse ting eet sted? Gerne på dansk og gerne meget meget nemt og enkelt :·)

Mange hilsener Helle

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har svært ved at forestille mig, at der findes software specifikt til at håndtere reklamationer o.l., men jeg kan naturligvis tage fejl. :) 

Personligt ville jeg opsætte en Zendesk-konto med en dedikeret e-mail-adresse (reklamationer@<firmanavn>.dk), og en indgående kø til reklamations-e-mails. Zendesk er egentlig helpdesk-software, men man kan frit definere indgående køer, oprette forskellige statusser, kommentere internt og e-maile med kunderne. Samtidig kan kunderne logge ind og se deres kø, og dermed kan de følge med i udviklingen i sagen.  

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger tjenesten Evernote.com til at holde styr på alt fra henvendelser til aftaler og ideer. Du/I kan evt. afprøve den gratis version for at se om det er noget.

S

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm - det er nok et ticket system vi skal bruge - med et område til interne beskeder.

Jeg fandt noget som hedder http://www.focalscope.com/dk som ser ud til at være den stil vi leder efter. Men det ser ud til kun at kunne køre på windows - og vi har også mac. Ærgeligt.

Kender nogen til noget som kan køre stabilt både på pc og mac?

Hvordan fungerer disse ticket systemer? Er det noget man downloader og blot har liggende på sin maskine - eller kræver det at man lægger det ud på egen server? Kan man nøjes med en online adgang?

Undskyld på forhånd alle spørgsmålene... jeg har forsøgt at læse mig frem til det - men synes ikke det er helt nemt.

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også valgt at prøve http://www.focalscope.com/dk

Har du prøvet det endnu helle ?

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har ikke prøvet det - fordi jeg sidder på mac... og det ser ikke ud til at virke der.

Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

 

Vi har god erfaring med at bruge OsTicket til at håndtere alle henvendelser fra kunder, det kan både håndtere standard svar, interne beskeder, og tildele tickets til specifikke medarbejdere. 

 

Det er gratis, og når det er sat op kører det fra browseren helt uafhængigt at platform. 

 

http://osticket.com/

 

Mvh Jesper N. Asmussen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)