Jeg har svært ved at forestille mig, at der findes software specifikt til at håndtere reklamationer o.l., men jeg kan naturligvis tage fejl. :)
Personligt ville jeg opsætte en Zendesk-konto med en dedikeret e-mail-adresse (reklamationer@<firmanavn>.dk), og en indgående kø til reklamations-e-mails. Zendesk er egentlig helpdesk-software, men man kan frit definere indgående køer, oprette forskellige statusser, kommentere internt og e-maile med kunderne. Samtidig kan kunderne logge ind og se deres kø, og dermed kan de følge med i udviklingen i sagen.
Jeg bruger tjenesten Evernote.com til at holde styr på alt fra henvendelser til aftaler og ideer. Du/I kan evt. afprøve den gratis version for at se om det er noget.
hmmm - det er nok et ticket system vi skal bruge - med et område til interne beskeder.
Jeg
fandt noget som hedder http://www.focalscope.com/dk som ser ud til at
være den stil vi leder efter. Men det ser ud til kun at kunne køre på
windows - og vi har også mac. Ærgeligt.
Kender nogen til noget som kan køre stabilt både på pc og mac?
Hvordan
fungerer disse ticket systemer? Er det noget man downloader og blot har
liggende på sin maskine - eller kræver det at man lægger det ud på egen
server? Kan man nøjes med en online adgang?
Undskyld på forhånd alle spørgsmålene... jeg har forsøgt at læse mig frem til det - men synes ikke det er helt nemt.
Vi har god erfaring med at bruge OsTicket til at håndtere alle henvendelser fra kunder, det kan både håndtere standard svar, interne beskeder, og tildele tickets til specifikke medarbejdere.
Det er gratis, og når det er sat op kører det fra browseren helt uafhængigt at platform.