Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bertel Haarder går amok på journalist, hvad mener i?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Nethandelskompagniet:

Jeg har tidligere stemt på Bertel ved diverse valg, blandt andet fordi han har virket så ekstremt kompetent og begavet. Altså, i diverse debatter med politiske modstander, har han jo altid totalt jordet dem. Og plejer også normalt at virke som en stor mundfuld for de fleste journalister.

Men det her en katastrofe for ham og hans image - i hvert fald i min bog.

Hvis du udelukkende dømmer ham på denne episode, efter manden har tjent demokratiet i 40 år, så giver jeg ikke ret meget for dine ord

Nok burde han have rutinen til at undgå at falde i den slags epidsoder, men efter have set indslaget et par gang, er det tydeligt at det er nærmerst et stress relateret raserianfald han får, efter at være voldsomt provokeret af journalisten

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 20:49

Hmm... Min første tanke er nu en gang.. :

Viral Ad!

Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:44

Man kan sige at reaktionen er lidt i overkanten, men på den anden side... Sæt jer lige i Haarder's sted. Hold da kæft en latterlig skod journalist! Jeg har aldrig hørt det samme spørgsmål så mange gange i træk og så flere gange! Det blev jo nærmest kun stillet 3 reelle spørgsmål! Kan godt forstå hans reaktion, men igen som minister burde man måske lige tage endnu en dyb indåndning. 

Så den er gal med begge 2 men absolut mest med journalisten

Tak Bertel for en god "skideballe" til ham :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)