|
Stakkels Bertel.. |
Det er da en ufattelig irriterende journalist, ikke nok med at han spørger om det samme igen og igen, han er også tydeligt uforberedt og hakker i det mellem spørgsmålene.
Jeg har fuld forståelse for at Haarder bliver irriteret. Måden han takler det på er måske ikke tip top, men come on, han har sikkert haft en lang uge og konen har sikkert givet ham en opsang da han afbrød deres hyggeaften (som jeg ærlig talt ikke synes nogle skal blande sig i, som der er blevet gjort tidligere i tråden, folk må hygge som de har lyst i mit univers), og så dukker der sådan en idiot af en journalist op, der ikke engang selv er forberedt.
En anden ting. Indslaget er i den kategori af journalistik der hører til hos Se & Hør og deslige, det er ikke DR værdigt at vise sådan et indslag, det havde været mere passende om de havde slukket kameraet, enhver kan jo se at manden er stresset og træt på det tidspunkt - og heldigvis kan politikere også vise menneskelige træk sådan en sen fredag eftermiddag midt i juletravlheden.
Mvh. Jens
Bliv gratis medlem