Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bertel Haarder slår flik flak og bliver voldelig

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg er imponerede over at han har så kort lunte og brokker sig som et lille barn, fordi en reporter er kritisk.

Hans årsag til at blive sur er at han ikke har haft tid til indøve svarene, dejligt med en minister der viser sit sande jeg.

I kan se den her, ved 7 min går det galt og bliver værre og værre.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:33

Pinligt. De folkevalgtes arroganthed kommer virkelig til udtryk her.

Respekt til at DR tør at vise det, istedet for at gøre som kyllingerne TV2News, der nok ville ha' slettet det (var der nogen der tænkte på de slettede Løkke-optagelser?).

Typisk folkevalgte politikere. De tror at de automatisk har ret til respekt og underkastelse bare fordi de er valgt ind i folketinget.

De glemmer ofte at folket, der har valgt dem, også kan fravælge dem.

Det er mediernes rolle bl.a. at være kritisk overfor de folkevalgte. De har lov til at stille lige præcis de spørgsmål de har lyst til, uden først at få spørgsmålene godkendt af politikerne eller deres spindoktorer.

Kære politikere "vi normale" danskere er ikke dumme. Hyg jer med jeres risengrød og teater, mens andre danskere, der har valgt jer ind, ikke har råd til det.

Kommer snart...

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:48
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

så for satan!!

Har da aldrig set en mand opfører sig sådan der, det jo fuldstændig til grin! Men det jo klart, regeringen kan jo ikke klare mig, skift lortet ud! 

Men det da godt nok for sygt det der, blir helt rystet og bange for ham! 

Bør ikke ses af børn under 50!! :) 

Go jul.. 

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:08

Jeg tænkte, da journalisten havde stillet det samme spørgsmål for 12 gang, at nu sluttede den session snart, men der ser ud til at Bertel æder og svarer på spørgsmålet 15 gange mere, og samler så en stor portion had sammen. En meget stor portion.

Jimmy

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Haha, super klip.

Ham har jeg godt nok aldrig kunne lide, men nu blev han da lige en kende mere usympatisk. Troede ellers at han havde toppet dengang han var undervisningsminister. Han mente jo at det dårlige indklima i mange skoler skulle løses ved at elever og lærer bare skulle åbne nogle vinduer. Sådan nogle argumenter kan man jo ikke argumentere imod. Måske burde man indfører tvungen pension, når politiker bliver fylder 200 år Wink

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

tænkstort:

Kære politikere "vi normale" danskere er ikke dumme. Hyg jer med jeres risengrød og teater, mens andre danskere, der har valgt jer ind, ikke har råd til det.

Hvorfor skulle han ikke hygge sig med sin risengrød og tur i teatret? Han er valgt til at udføre et job og det udfører han. For udførelsen af det job bliver han tildelt en løn og det står ham vel frit for at bruge den som han vil.

Du nyder vel også at bruge dine penge på det du har lyst til, selvom der med al sandsynlighed er andre der ikke har råd til det samme.

Jeg kan helt ærligt ikke se det gale i at han bliver sur. Man kan diskutere graden og hvem han lader vreden gå udover, da journalisten åbenbart har briefet spindoktoren der ikke har fået formidlet det videre.

Men så vidt jeg har forstået medieshowet, så er det kotume (kotyme?) at fortælle den der skal interviewes hvad vedkommende bliver spurgt om, så han eller hun kan forberede et ordentligt svar.

Derudover, så er det da klart at det står intervieweren frit for at stille kritiske underspørgsmål uanset om det er formanden for den lokale boldklub eller en minister der bliver interviewet.

Desuden har han jo også beklaget sit udfald og jeg synes faktisk at det er rart at se den menneskelige side af en minister engang imellem.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:16

Lasse:

Ja, jeg er imponerede over at han har så kort lunte og brokker sig som et lille barn, fordi en reporter er kritisk.

Hans årsag til at blive sur er at han ikke har haft tid til indøve svarene, dejligt med en minister der viser sit sande jeg.

I kan se den her, ved 7 min går det galt og bliver værre og værre.

I sandhed en ministers endeligt.

Viser ganske enkelt hvorfor det er så farligt at stole på sine embedsfolk og styrelser, ikke at jeg sympatiserer med manden, da han er fuld af varmluft.

Det kunne være interessant at se sagens akter og om der er givet besked om at der skal reduceres i antallet af operationer, for det han siger Sundhedsstyrelsen siger er at dem der indstiller til operation faktisk ikke gør deres arbejde godt nok. Interessant.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 23:17

Haha, var det utroligt, at han opføre sig sådan bare fordi der bliver stillet et par kritiske spørgsmål, men også ufatteligt komisk at en minister opfører sig som en dreng der sur over han ikke må få en is nede i storcenteret :-D

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:58

Obuni - House of Creativity:

tænkstort:

Hvorfor skulle han ikke hygge sig med sin risengrød og tur i teatret? Han er valgt til at udføre et job og det udfører han. For udførelsen af det job bliver han tildelt en løn og det står ham vel frit for at bruge den som han vil.

Ja udfører han mon sit job godt nok, når han ikke engang kender til en arbejdsgruppe under Sundhedsstyrelsen, der har til formål at komme med anbefalinger om fedme- og rygoperationer.

Og hvad så kan man sige, en minister er da ikke nød til at kende til alle arbejdsgrupper, joooh... men når nu samme minister er i gang med at ændre således, at der skal være færre fedme- og rygoperationer (op til 40% færre), så er det da en lille smule relevant at ministeren burde kende til en arbejdsgruppe, der lige netop skal komme med anbefalinger med hensyn til disse operationer.

Hvorfor bruge "vores" penge på en arbejdsgruppe, som man ikke gider at vente på, skal gøre deres undersøgelser færdige? Spild af penge som kunne været blevet anvendt til... nå ja, risengrød til folketinget.

Han kan anvende sin løn som han vil og spise så mange risengrød han vil. Det har han jo rigelig med råd til efter de seneste lønstigninger til ministerne, samtidig med at regeringen sparer på bekostning af de svageste.

Velbekommen.

Kommer snart...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:05

tænkstort:

Ja udfører han mon sit job godt nok, når han ikke engang kender til en arbejdsgruppe under Sundhedsstyrelsen, der har til formål at komme med anbefalinger om fedme- og rygoperationer.

Nu gik snakken ikke på hvorvidt han udfører sit job korrekt eller ej, men på hans opførsel i det aktuelle interview.

tænkstort:

Han kan anvende sin løn som han vil og spise så mange risengrød han vil. Det har han jo rigelig med råd til efter de seneste lønstigninger til ministerne, samtidig med at regeringen sparer på bekostning af de svageste.

Velbekommen.

Ja, okay... 

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)