Grrrruuuu det er koldt. Det kunne være interessant at vide, hvordan snen påvirker jeres virksomhed |
Det betyder, længere rejsetider. Jeg skal tidligere ud af døren for at være sikke på at komme frem til mine aftaler.
Grrrruuuu det er koldt. Det kunne være interessant at vide, hvordan snen påvirker jeres virksomhed |
Markedsføringsforum - kom og være med!
Det betyder, længere rejsetider. Jeg skal tidligere ud af døren for at være sikke på at komme frem til mine aftaler. |
Her betyder det vist mest at mødetiderne på kontoret flyder lidt mere ud end de plejer. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Noget af det eneste jeg kan lave TV-programmer om i øjeblikket er isfiskeri - og det gjorde jeg også sidste vinter. Så der skal tænkes kreativt, og laves om andre former for isfiskeri, og det kræver måske en tur til Sverige eller Norge, for at gøre det på en anden måde :-) |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk
Jeg lever på landevejene, så det påvirker mig meget meget. 1. Mine arbejdsdage er længere, da alt går langsommere .. det positive er dog det er jul, det betyder mere travlt og større indtjening. Så det opvejer lidt. Så det har klart en økonomisk påvirkning af min virksomhed. |
Fixed! :D
Jeg er blevet mere produktiv pga. sneen, nok mest fordi folk ikke hele tiden kommer renden til min dør for hjælp :) |
Mads Madsen
Vi kan se at der er godt gang i salget af fejemaskiner, minitraktor og almindelige traktorer på IndustriBasen.dk pga snevejret. Eller rettere virksomhederne der sælger på industriBasen.dk får solgt en masse for tiden. Mange melder allerede udsolgt af fejemaskiner, sneplove osv. Forleden var der over 1000 flere besøgende en på en normal dag. Så det er positivt med snevejr. Mvh Morten IndustriBasen.dk |