Hej
Jeg kan huske da jeg var yngre. Der fik vi en ny træner i den fodboldklub jeg spillede i. Han begyndte med nogle tiltag nye tiltag som var rigtig gode. Et af dem var at indfører en "tøj pakke". Dvs. at man betalte et par hundrede kr ekstra i kontigent, og så lå der et træningssæt med shorts, strømper, lange bukser, t-shirt og en trøje. Alt hvad man skulle bruge når man trænede, og det var rigtig flot. Der var nummer på alt, så man havde sit HELT EGET. Ikke noget med at deles med alle de andre. Det begyndte hurtigt at blive sådan at hvis man var en af de faste i klubben så blev man nød til at have sit eget træningstøj. Der var prestige i det. Det hele blev pænt vasket og lagt klar på ræd og række til næste træning.
Det var ikke fordi at det sparede os for vildt meget besvær, da mange af os alligevel bare smed tøjet til vask derhjemme, og så vaskede mutter det til næste gang. Men vi følte alle at vi kom op på et andet niveau ved klubben også havde ens tøj til træning. Og mange af de nye investerede også i tøjpakken fordi der var prestige i det, og man viste at man var en fast del i klubben
Altså så tror jeg ikke du skal forsøge at sælge det som værende praktisk, men tænk på hvordan du kan gøre det prestigefuldt og eksklusivt. Jeg vil vove at påstå at dem der går i fitnesscentre, også tænker på hvad ændre tænker om dem. Så jeg tror virkelig at du kunne sælge ordningen hvis det lykkes dig at gøre det ekslusivt. Det skal være sådan at folk der ikke er med i ordningen, forsøger at skjuler at de bruger deres eget håndklæde, i træningsrummet.
Det var min erfaring. Prøv at vend det inde i hovedet, og se om min erfaring er noget du kan bruge og overføre til et fitnesscenter.