Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes aminoerne om dette?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 19. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 21:11

William B. Pedersen:

Jeg bryder mig ikke om spørgerskemaer, så det er meget godt at der ikke er så mange spørgsmål at tage stilling til.

En håndklædeservice er sikkert godt for nogen, men jeg foretrækker at tage mit eget med, syntes at det er lidt klamt at bruge andres, selvom de renvasket, men alligevel vil jeg have mit eget personlig med hjemmefra.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 21:42

Hej

Jeg kan huske da jeg var yngre. Der fik vi en ny træner i den fodboldklub jeg spillede i. Han begyndte med nogle tiltag nye tiltag som var rigtig gode. Et af dem var at indfører en "tøj pakke". Dvs. at man betalte et par hundrede kr ekstra i kontigent, og så lå der et træningssæt med shorts, strømper, lange bukser, t-shirt og en trøje. Alt hvad man skulle bruge når man trænede, og det var rigtig flot. Der var nummer på alt, så man havde sit HELT EGET. Ikke noget med at deles med alle de andre. Det begyndte hurtigt at blive sådan at hvis man var en af de faste i klubben så blev man nød til at have sit eget træningstøj. Der var prestige i det. Det hele blev pænt vasket og lagt klar på ræd og række til næste træning.

Det var ikke fordi at det sparede os for vildt meget besvær, da mange af os alligevel bare smed tøjet til vask derhjemme, og så vaskede mutter det til næste gang. Men vi følte alle at vi kom op på et andet niveau ved klubben også havde ens tøj til træning. Og mange af de nye investerede også i tøjpakken fordi der var prestige i det, og man viste at man var en fast del i klubben