Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kunne tænke sig at komme med lidt feedback på min nye shop der handler med iPhone tilbehør?
Jeg vil specielt gerne høre hvad i synes om check out delen. Men selvfølgelig også en generel kritik af shoppen :)

Du finder shoppen her: Fungadgets.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:54

Som udgangspunkt, synes jeg at det ser flot og professionel ud.

Et lille tip kunne være at validere din sides style sheets på: http://validator.w3.org/ lige pt. har du 19 fejl som du sikkert nemt lige kan rette. Pas også op at siden ikke bliver for rodet, så man ikke kan finde rundt. På en shop synes jeg at det er super vigtigt at det er nemt at finde rundt.

Overordnet må jeg sige at det er rigtig flot arbejde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 20:02

Takker :)

Jeg vil prøve at se om jeg kan få fikset mit style sheet.

Er der noget specielt du tænker på, når du siger "rodet"?
Jeg synes nemlig selv den ser lidt rodet ud, men har siddet og arbejdet så meget med den, at jeg er ved at have kigget mig blind på muligheder

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:05

Det ser OK ud, lidt grænsende til det kedelige, måske.

Har du selv fundet på det med at når man klikker på et billede, så får man et mindre frem? Geeked

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 20:09

Skulle jeg overveje nogle vildere farver?

Det med billederne havde jeg ikke lige set :) Det er vist fordi original billedet er mindre end det billede der bliver vist inde på produkt siden.
Billedet inde på produkt siden, bliver så trukket ud, mens billedet i galleriet er i original størrelse.
Det skal jeg vist have kigget lidt på.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:14

Kender godt det med at man kigge sig blind på det, når man har arbejdet længe med et design Smile Det kan være svært at sætte fingeren på hvad det lige er der ikke virker. Måske skulle du nedtone din facebook like Box, eller flytte den til en underside. Det er 9 små billeder, som ikke rigtig giver så meget til dit design. Du kunne også forsøge dig med nogle svage grå rammer, som kan holde lidt sammen på dit indhold, måske det ville kunne virke mindre rodet..

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 20:17

Jeg tror jeg vil prøve at fjerne alle billederne, og bare lade den øverste del af boksen være.
Havde ikke lige set at de billeder slet ikke passede ind :)

Og betalings logoerne skal også flyttes.
Måske til toppen til venstre for søge feltet

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 20:34

Kunne jeg lokker jer til at kaste et blik på betalings processen? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:40

Husk lidt underoverskrifter i de lange tekster og mellem rum i teksten , i sær betingelse siden, jeg bruger en del mere tid på at læse og overskue teksten , når der er få overskrifter på siden,

Husk ved start hver gang nyt emme en overskrifter. Desuden er der på siden størrelse 8,5 i word altså meget småt skriftstørrelse, mange folk blander linjer samme ved få overskrifter og lille skrift type , såsom gammel mennesker ordblind mv.

titlen på siden er kort husk brug alle 67 tegn der vises på google og lige vel hvad ligger i nummer 1 på google med jeres domæne navn , så satse i titlen på nogle andre ord , jeg mener denne her titlen <title>Fungadgets.dk</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Skrevet kl. 10:59

Hej Mikael

Tak for din gennemgang. Der er lidt at kigge på.

Jeg kunne dog stadig godt tænke mig at få lidt feedback på check out delen, hvis der er nogen der vil kaste et blik på den :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)