Hej. Superflot side du har fået lavet, med mange gode features! - TILLYKKE!. Du efterlyser feadback på din check-out, - her er min oplevelse. 1. og fremmest, ser det rigtig fedt ud når jeg lægger en vare i kurven, - men kan det gøres LIDT mere tydeligt, at der rent faktisk ryger noget i kurven, -for den kanpt så opmærksomme kan det måske glippe at man ser det.. 2. Så forstår jeg ikke hvordan dit cms accepterer at jeg indtaster fiktiv by og postnummer - det er mig der "hedder" 9999 testeby - jeg kan forstille mig at nogen måske kan finde på at lave gas med dig hvis de finder ud af det.. 3 - efter at have indtastet leveringsoplysninger og valgt betalingsmetode, -savner jeg at kunne gå tilbage i ordren og vælge anden betalingsmetode, og måske vælge alternativ/anden leveringsadresse, - men det kan jeg ikke, fordi kurven bliver tømt, så jeg kan ikke trykke på kurven igen, hvis jeg fortryder det jeg har valgt, og jeg kan heller ikke gå tilbage i browseren.. Men bortset fra det - en superflot side igen..:D Vh/ Ulrik |