Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Muligheder for STOR fortjeneste

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:41
Kan vi få en præsentation af konceptet?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:51
En hurtig gennemgang af konceptet, som jeg kunne læse den:

Du får en mulighed for at genere andre folk med spam, nu fuld-automatisk og med follow-up spam - og et program til at holde styr på hvem du har spammet samtidig med at man kan lave uendelige re-direct URLs, så du kan lokke folk ind på din side helt uden at de er klar over hvad det er... Og du kan købe ''Lead-packages'' - så du kan genere totalt tilfældige mennesker, du behøver ikke engang at kende dem... Programmet sørger selvfølgelig for at skrive din spam, så du ikke behøver spilde tid med det...

Oh, du får så også en IM-klient og en toolbar til din browser...

Men ellers ser det ud til at være rigtig fint.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 22:53
Dato: 01-02-2007 22:50:44
Forfatter: Magnus Lund
En hurtig gennemgang af konceptet, som jeg kunne læse den:

Du får en mulighed for at genere andre folk med spam, nu fuld-automatisk og med follow-up spam - og et program til at holde styr på hvem du har spammet samtidig med at man kan lave uendelige re-direct URLs, så du kan lokke folk ind på din side helt uden at de er klar over hvad det er... Og du kan købe ''Lead-packages'' - så du kan genere totalt tilfældige mennesker, du behøver ikke engang at kende dem... Programmet sørger selvfølgelig for at skrive din spam, så du ikke behøver spilde tid med det...

Oh, du får så også en IM-klient og en toolbar til din browser...

Men ellers ser det ud til at være rigtig fint.

Bla bla bla

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 23:19
Sorry - de steder der står spam skulle der have stået salgsbreve.

Men det er faktisk det konceptet går ud på hvis du kigger her. Du kan promovere din hjemmeside (evt. via deres URL-rotator -> re-directs). Du køber pakker af modtagere til dit salgsbrev (e-mail adresser) af knap 30$ per pakke. Og de sender så pre-generede salgsbreve med din URL (eller re-direct) ud til disse adresser og følger op på dem.

I Pro-udgaven kan du så selv importere dine leads og sende de pre-genererede salgsbreve ud til dem. Det fremgik ikke lige 100% klart om den fulgte med i den udgave til 10$.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 23:31
Hvis man køber en pakke modtagere, skal man sørge for at de har sagt ja til at modtage ens breve.
Det må være pointen ved historien...

Det kunne være spændende at høre AJs udlæggelse. Hvis jeg køber en pakke modtagere, hvordan sikrer I jer, og hvordan kan jeg vide mig sikker på, at de har sagt ja til at modtage mine mails?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:44
Dato: 01-02-2007 19:01:28 Forfatter:AJ
Internationalt program med mange muligheder og stor fortjeneste.

Du får mere info her: http://thenpn.com/at/?id=2125

Jesus... endnu et spam-indlæg... ;-)

Det er helt iorden at kaste links og gode ideer ind i forummet - men gør da lige dig selv og os andre den konstruktive tjeneste at gøre lidt mere - for ikke at sige meget mere ud af indlægget... fortæl at du er gået i kast med et internationalt program; fortæl hvorfor du mener det er interessant for dig og os andre - kast et indlæg ind hvor du evt. beder andre Amino´er vurdere konceptet eller komme med ideer til hvordan du kan skyde det af... etc...

Ha´ en go´ dag!

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 13:16
Dato: 01-02-2007 19:01:28 Forfatter:AJ
Internationalt program med mange muligheder og stor fortjeneste.

Du får mere info her: http://thenpn.com/at/?id=2125

Jeg vil driste mig til at sige, at der i dette program er tale om et MLM-værktøj, som man kan vælge at bruge i forbindelse med en mere seriøs MLM forretning.

Firmaer som dette findes snart i hobetal og da der er tale om MLM værktøjer, så er der et indbygget MLM betalingssystem (som en slags add-on); og som sagt i forbindelse med en mere seriøs MLM forretning.

Så når trådstarten i sin signatur skriver; at man kan tjene tusindevis af kroner; så vil jeg vove den påstand, at vedkommende har misforstået noget.

De tusindevis af kroner man kan tjene, er dem man tjener via de leads et sådan program genererer.

De penge man tjener via et sådan program er peanuts for langt de fleste; da der simpelthen ikke er flere penge i det end det. Dette uddyber jeg gerne.

Hvis vi nu antager, at man tjener 20% på netværket man bygger (kan vi blive enige om, at dette er en nydelig royalty?) - og at man har en månedlig ydelse på 10$ for at bruge programmet. - Hvad skal der så til, for at tjene de tusindevis af kroner?

10$ = 60 kroner.

10 brugere = 600 kroner. - 20% af 600 kroner = 120 kroner.

100 brugere = 6000 kroner. - 20% af 6.000 kroner = 1200 kroner

500 brugere = 30000 kroner. - 20% af 30.000 kroner = 6000 kroner.

1000 brugere = 60.000 kroner. - 20% af 60.000 kroner = 12.000 kroner.

Hvis man har 1000 aktive forhandlere og kunder i sit netværk. Så vil man i et MLM firma tjene en klækelig månedløn der langt overstiger 12.000 kroner og på en royalty, som faktisk også har en lavere procentsats.

Jeg tør godt at "gætte" mig til, at man ikke tjener 20% på sit aktive netværk (grundet strukturopygningen).

Så skønt det er muligt at tjene tusindevis af kroner via et sådan program.... Så siger jeg det igen:

Det er altså via den SERIØSE MLM forretning du bruger i kombination at denne indtjening bedst kan finde sted.

Så hvis man ikke bruger dette program i forbindelse med en seriøs MLM forretning. - Så bruger man programmet helt forkert... Med mindre man blot er ude efter at tjene lidt lommepenge.

Programmet, i øvrigt, er en genereret base af brugere; som alle har indgået aftale om at kunne sende og modtage mails. - Deltager man i et sådan program, så bør man oprette en mail specifikt til dette; da der på ugentlig basis vil komme hundredevis af mail-tilbud fra de andre brugere - ligeså vel som man selv kan udsende sit eget tilbud til dem.

Firmaets produkt er simpelthen et rekruteringsværktøj. Det ER et værktøj.

Og selvom der ikke er tale om SPAM. Så er det ikke ens betydende med, at det ikke er mindst ligeså irriterende.
Derfor tenderer man at ignorere de tilbud der kommer og det er vist fair at antage, at størsteparten af brugerne gør præcis det samme og håber på, at "nogen derude" ønsker del i ens seriøse tilbud.

Mvh.

James

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)