Hej Amino'er, Dette er mit første indlæg, håber at jeg har postet det i den rigtige kategori.
Jeg står med en webshop, jeg har været igang med at 'renovere', dvs. jeg har overtaget den fra en anden, hvor jeg så har ændret på produktsortimentet, hvilket også har gjort at jeg har ændret primær målgruppe. (moderne kvinder, 24-40 år, veluddannede, interesse i dem selv) Tidligere har jeg arbejdet med online markedsføring, sikring af webshops online ry osv. Igennem det arbejde har jeg fået interessen for at starte mig eget. Nok om mig, jeg har brugt ca. 50% af mit samlede budget på varer, køb af webshop, betalingsgateways osv. og er begyndt at tænke videre, hvordan skal jeg få min shop bemærket? Derfor har jeg kontaktet et selskab, der kunne tilbyde mig en løsning for facebook annoncering, 'problemet' er bare, at løsningen de foreslår vil være et beløb, der samlet set er på ca. 1/4 af mit samlede budget. Hvoraf størstedelen af tilbudet selvfølgelig vil gå til kliks, (noget som jeg self. selv kan styre) og de tager 40% af det samlede beløb for at lave kampagnen osv. I mine øjne ser det umiddelbart rimeligt ud, da jeg kan se både pro's and con's ved at få andre til at lave kampagnen i forhold til at lave den selv. Måske er det bare for mange penge at lægge ud? Jeg har idag, ca. 500 unikke hits på mit site om måneden, et tal som jeg jo selvfølgelig skal have op, og jeg ved at der er mange ting jeg selv kan gøre, ting som jeg også vil gøre, inden jeg laver et samarbejde med et marketing firma. Men er jeg helt ude i skoven, hvis jeg overvejer at reserverer en så stor del af mit samlede budget til annoncering på FB? Håber I forstår min problemstilling, ellers må I meget gerne spørge ind og så vil jeg forsøge at formulere mig bedre. Vh, Lasse Janerka |
Hvilken hjemmesiden er det, jeg kan ikke se hvilken siden, det er indlægget.
Tvivler dog ved 500 unikke besøg om måneden , at din siden er søgeord optimeret til google ,så den har masser af indgående links mv.
Der er Skrevet i del denne tråden hvordan, det giver mange besøgene til din hjemmeside, både af mig og et par stykker andre http://www.amino.dk/forums/t/110087.aspx?PageIndex=1
Huske følge Lasse råd her
84 Sociale webtjenester, gir nemme links!
44 metoder til at sælge mere!
20 metoder til flere nyhedsbrev tilmeldinger!
20 metoder til at gøre din loadtime mindre!
Huske spørg løs her på forummet vis du mangler hjælpe til din siden