Hej Nanna,
WordPress er et fornuftigt valg. Men hvis jeg var dig, så ville jeg alliere mig med en der har forstand på opsætningen heraf så du får et resultat du er tilfreds med i den anden ende. Det er selvfølgelig en mulighed at finde et standardtemplate og benytte det, men umiddelbart vil jeg mene at man er bedst tjent med at få skabt et design der udtrykker det man gerne vil vise.
Der er ret fornuftige SEO egenskaber i WordPress med blot ganske få ændringer og der findes nogle rigtig gode plugins der kan forbedre det endnu mere.
Du vil relativt hurtigt kunne sætte dig ind i hvordan du redigerer og opretter indhold, da der er et rigtig godt kontrolpanel bagved WordPress.
Med hensyn til nyhedsbreve, så er det lidt en videnskab i sig selv at udsende sådan nogle. Det kommer naturligvis an på hvor mange tilmeldinger du får, men der er nogle regler man bør overholde, ellers bliver man ret hurtigt blacklistet hos f.eks. Hotmail, gMail, Yahoo, TDC og på andre store mailsetups.
Men for at svare kort og præcist: Ja, WordPress er et rigtig godt valg, hvis du er indstillet på at lære noget nyt og sætte dig ind i det.
Hej Nanna.
Du kan også overveje at tage et kig på vores Sitemagic CMS. Det findes i en gratis udgave uden begrænsninger. Hvis du vil, kan du straks kaste dig ud i vores online-demo. Du kan også læse mere i vores online guide.
Held og lykke med projektet :-)
Jeg kiggede lige forbi siden. Jeg skal naturligvis ikke neglicere produktet totalt for jeg har ikke testet og kigget det til bunds, men der er umiddelbart flere ting ved det som jeg, baseret på det jeg har set, slet ikke mener kan leve op til det Nanna efterspørger.
Her tænker jeg f.eks. SEO. Der er ikke friendly URLs, man kan tilgå det samme content på flere forskellige adresser (duplicate content), af hvad jeg lige kort prøvede af kunne jeg tilgå det samme content på 6 forskellige URLs. Den laver et nyt hash og smækker bagpå stylesheet filen ved hver eneste load hvilket betyder at man ikke kan cache det og dermed skal hente alle CSS filer ned ved hver eneste klik.
Systemet er simpelt og der er formentlig et godt potentiale i det, men der er nogle ret vigtige ting som du bør arbejde meget med.