Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få lavet en hjemmeside billigt i CMS(kun 10 stk.)

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 00:34

Hej Thomas,

Vores hjemmeside var nede, grundet ustabilitet fra vores webhoster, og det var grunden til at jeg ikke kunne levere en hjemmesideadresse.

Vi arbejder på højtryk efter at kunne finde en ny webhoster, som vi kan adressere vores nye hjemmeside på.

Hjemmesiden burde med garanti være oppe og køre inden d. 27. december :-)

Jeg garanterer naturligvis, at vi ikke snyder nogen af vores klienter. Alle klienter får deres hjemmesideløsninger udarbejdet, før de overhovedet skal betale.

De bedste hilsener,
Mads

OBS: Der er nu kun 4 stk. af vores tilbud tilbage. Smile

Tilmeldt 28. Dec 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:41

Jeg giver Thomas ret i at det hele virker meget "suspekt".

Udover et webbureau fra 2008 med flere ansatte (som du skriver i din profil), skulle kunne arbejde for så lille beløb hænger for mig ikke sammen.

Når de "heldige" har fået lavet deres individuelle CMS sider, så vil jeg da med glæde være en af de første til at give dem kritik.

Desuden er det underligt at et firma fra 2008 ikke kan findes i CVR-databasen eller har registreret domænenavnet avsolutions.dk eller av-solutions.dk.

Måske tager jeg fejl, men vil da lige advare folk at betale noget som helst, inden de rette detaljer er på plads.

God weekend...

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 00:46

Jeg synes nu mere bare det er komisk at begge de personer, der har forholdt sig kritiske indtil videre er personer, der selv leverer hjemmesideløsninger.

Fordi vi er en tand billigere end jer, skal I ikke blive sure. I må bare indse at markedet for hjemmesideløsninger er benhård, og at der findes folk der er villige til at gå langt ned i pris - særligt her i finanskrisen.

Som sagt - så modtager vi ikke betalinger før vi har leveret vores hjemmesider med de ønsker vores kunder har. Derfor snyder vi ikke nogen på nogen måder overhovedet.

Mht. hjemmesiden vil jeg gerne give jer helt ret. Udefra set kan det virke suspekt, at vi kan levere hjemmesider til så billig en pris, uden at have vores egen hjemmeside oppe.

Men som jeg beskrev tidligere, så har vores webhoster problemer med deres servere, og vi arbejder på højtryk på at sætte en ny hjemmeside op.

I øvrigt er tråden forbeholdt folk, der er interesseret i dette tilbud, og ikke til folk der vil komme med deres meninger. Hvis I har et behov for at komme ud med jeres mening, så skriv en PB i stedet.

God weekend,
Mads

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:54

Burde I ikke få jeres egen side op at køre som første prioritet, før I laver hjemmesider til 10 kunder?

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 01:13

Mads - AV Solutions:

Jeg synes nu mere bare det er komisk at begge de personer, der har forholdt sig kritiske indtil videre er personer, der selv leverer hjemmesideløsninger.

Fordi vi er en tand billigere end jer, skal I ikke blive sure. I må bare indse at markedet for hjemmesideløsninger er benhård, og at der findes folk der er villige til at gå langt ned i pris - særligt her i finanskrisen.

Som sagt - så modtager vi ikke betalinger før vi har leveret vores hjemmesider med de ønsker vores kunder har. Derfor snyder vi ikke nogen på nogen måder overhovedet.

Mht. hjemmesiden vil jeg gerne give jer helt ret. Udefra set kan det virke suspekt, at vi kan levere hjemmesider til så billig en pris, uden at have vores egen hjemmeside oppe.

Men som jeg beskrev tidligere, så har vores webhoster problemer med deres servere, og vi arbejder på højtryk på at sætte en ny hjemmeside op.

I øvrigt er tråden forbeholdt folk, der er interesseret i dette tilbud, og ikke til folk der vil komme med deres meninger. Hvis I har et behov for at komme ud med jeres mening, så skriv en PB i stedet.

God weekend,
Mads

Hej Mads,

Jeg kommer med en fuldstændig objektiv kommentar her.

Du skriver direkte i dit første indlæg "AV SOLUTIONS" du skriver ikke blot "Mads". Du tilknytter altså direkte din service til et firma, som efter lidt undersøgelser slet ikke eksisterer.

Der bliver sendt en besked ang. Jeres webadresse, som du bevidst ikke svarer på, for vi kan se at du har svaret på alle de andre beskeder herinde, det holder du os jo pænt opdateret med i tråden.

Vi har selv på Amino ikke modtaget betaling for 30% af det arbejde vi har udført via debatoplæg. Så hvis nogen forholder sig kritiske til dig, så er det ikke for at genere dig, det er blot for at sikre andre Amino-brugere ikke bliver snydt.

Edit: Ydermere kan jeg se at dit profilbillede vist nok er et Std. stockphoto , ellers må du undskylde :)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:46

Mads - AV Solutions:

God weekend,
Mads

Vi er skam på ingen måde konkurrenter, det meste af det vi laver ligger i +10.000,- og vi har flere større projekter omkring 50.000,- klassen. Efter juleferien og 2 måneder frem er vi allerede nu fuldt booket, så du må få alle de kunder du vil til 499,- pr hjemmesideSmile

Jeg har skrevet flere PB´s til dig hvor jeg spørger om din hjemmeside, og jeg har stadig ikke fået adressen. Som jeg har skrevet flere gange er det lige gyldigt den er nede, jeg kan sagtens finde den via archives og google cache.

Igen må jeg pointere at vi på ingen måde er konkurrenter. Generelt er dem man tiltrækker med et tilbud som dit også kunder som ikke efterfølgende kan/ønsker at betale særlig meget for tingene, det gælder ikke alle som har sagt ja her i tråden, men det er en generel betragtning.

Du må acceptere at det er Amino du skriver på, og når du skriver herinde så forvent at folk spørger til din forretning hvis du vil sælge noget!. 

1. Hvad er adressen på den hjemmeside som er nede?

2. Hvad er dit CVR-nummer?

/Thomas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:16

Mads - AV Solutions:

God weekend,
Mads

Fuldt ud rigtigt jeg ved ikke hvorfor de angriber, jeg kan ikke rigtigt se dem der angriber , har de flottest sider og nogle okay referencer, jeg ville ikke tør begynde samarbejde med nogle sider , der ikke ser 110% okay ud og bruger tid på angribe andre , de snakker om vilde dyrere sider , du snakker og en ekstrem billige siden , derved snakker i om 2 forskellige , dem der angriber dig

Tilbudte 499 kr. så bliver man i hvert fald ikke fattig, vis du ikke levere vare, det var noget andet vis jeg brugte 50.000 kr. så ville jeg kræve alt var i orden på hjemmesiders ejer side, for de beløb er en verden til forskel i min verden, så det dyrere hjemmesider og billigere hjemmesider, det kan simpelthen ikke blandes samme , det er 2 forskellige ting  i denne normale verden , for normalt i denne verden får man leveret mere for 50.000 kr. i denne verden end 499 kr. så det er hul i hovedet at sammenligne disse priser

Vis snyder 10 amino.dk bruger for sølle 500 kr. ja så er hans navn og ry ødelagt for evig tid , så jeg tvivler virkeligt han snyder , jo flere han snyder for små penge jo svære at gemme sig for så er vi flere end en person der er snydt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:28

Mikael christiansen:

Mads - AV Solutions:

God weekend,
Mads

Fuldt ud rigtigt jeg ved ikke hvorfor de angriber, jeg kan ikke rigtigt se dem der angriber , har de flottest sider og nogle okay referencer, jeg ville ikke tør begynde samarbejde med nogle sider , der ikke ser 110% okay ud og bruger tid på angribe andre , de snakker om vilde dyrere sider , du snakker og en ekstrem billige siden , derved snakker i om 2 forskellige , dem der angriber dig

Tilbudte 499 kr. så bliver man i hvert fald ikke fattig, vis du ikke levere vare, det var noget andet vis brugte 50.000 kr. så ville jeg kræve alt var i orden på hjemmesiders ejer side, for de beløb er en verden til forskel i min verden, så det dyrere og billigere kan simpelthen ikke blandes samme det er er det er 2 forskellige de den normale verden , for normalt i denne verden får man leveret mere for 50.000 kr. i denne verden end 499 kr. så det er hul i hovedet at sammenligne disse priser

Jeg har spurgt til hans adresse og får først at vide på PB at siden er nede, derefter at han har stoppet samarbejdet med hans host, hvorfor han skal have ny adresse (?) og han vil stadig ikke fortælle adressen til den gamle.

For mig er det 100% i orden at man ikke har en hjemmeside og man ikke har referencer eller at man gerne vil lave hjemmesider til 499,-. 

Jeg ønsker Mads alt muligt held og lykke og det bedste herfra, hvis han altså er ærlig. Men jeg bryder mig ikke om hvis man kommer ind på Amino og ikke fortæller sandheden.

Jeg har spurgt Mads på PB om adressen, men der kommer den ene mere søgte forklaring efter den anden og derfor bliver jeg mistænksom og gør opmærksom på det. Jeg sammenligner i øvrigt ikke sider til 499,- med sider til 50.000,-, jeg gjorde netop opmærksom på hvorfor vi IKKE er konkurrenter da vi IKKE har samme målgruppe overhovedet. 

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Skrevet kl. 12:29

Mikael christiansen:

Tilbudte 499 kr. så bliver man i hvert fald ikke fattig, vis du ikke levere vare, det var noget andet vis jeg brugte 50.000 kr. så ville jeg kræve alt var i orden på hjemmesiders ejer side, for de beløb er en verden til forskel i min verden, så det dyrere hjemmesider og billigere hjemmesider, det kan simpelthen ikke blandes samme , det er 2 forskellige ting  i denne normale verden , for normalt i denne verden får man leveret mere for 50.000 kr. i denne verden end 499 kr. så det er hul i hovedet at sammenligne disse priser

Hej Mikael,

Du ser helt forkert på det.

Der er slet ikke blevet angrebet nogen herinde, der er simpelthen blot bedt om en redegørelse for det Mads selv lægger ud med at sige.

495 DKK er selvfølgelig ikke mange penge for de fleste, men når personen der udbyder arbejdet siger at hans firma har eksisteret siden år 2008, kommer med en 'dodgy' forklaring på hvorfor han ikke selv har en hjemmeside og det ikke er muligt at finde oplysninger om hans pågældende firma nogle steder, så er der noget lidt forkert.

Det er absolut kun for at forhindre andre brugere herinde til måske at blive snydt for en 500-dreng.

At Mads så senere har nævnt arbejdet ikke skal betales for før det er færdigt, er jo helt fint, så har man intet at miste. Han skulle måske så bare istedet ha sagt han lavede arbejdet selv i fritiden, istedet for at komme med en røverhistorie om et firma der måske, eller måske ikke eksisterer og har 4 medarbejdere.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)