Kreditkort kan man vil først få når man er 18 år, men tror da alle idag kan få vise elektron.
Men er slet ikke sikker i min sag, men en elektron kan vil betagnes som et gammelsdags hævekort, som man fik når man var gammel nok til at nå i bankens automat..:-)
Jo, men kan du med et elektron kort købe ting over nettet ? Ved min lille bror havde et kort han kunne købe ting over nettet med, da han var under 18 år, kan ikke huske hvad det hed.
Er nødt til at få et mere specifikt svar, da der er tale om flere forskellige lande eller en kilde / side hvor det står oplyst.
Var det ik en ide, at undersøge om kreditkort evt er udbredt i de lande, som du vil ind i?
For man kan først få et kreditkort, når man er fyldt 18 år, men i nogle lande findes der visa electron, som gør nethandel muligt, men det er dog et debitcard...
Jo, det var jo det jeg prøvede, men uden held til at finde en kilde. Derfor jeg spurgte herinde, kunne være nogle der havde rejst / boet i en af de gældende lande der vidste det eller kunne henvise til en hjemmeside..
Jeg tror godt du kan regne med at de har debitor kort i forskellige afskygninger og da visa og marstercard er de 2 suverænt største er det med alt sandsynligvis dem der står for det. Prøv at søg på google og lej kunde fra de forskellige lande. Find ud af hvad kort bankerne udbyder og hvad kortende hedder, spørg så din udbyder af kortbetaling om de understøtter kortende. Jeg kan huske da jeg var i Australien og og var under 18 havde jeg et debitor kort! (Tror det var visa et eller andet.)