Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg på rette vej?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 05:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er som sagt tidligere ret ny i hjemmesider og i sagens natur også i SEO. Jeg er derfor usikker på om jeg er på rette vej, og håber i kunne svarer mig på det.

Jeg har læst side op og side ned, og følger diverse råd jeg læst mig frem til. Jeg tilmelder mig kataloger med PR3+, er aktiv på 2-4 forums (Spammer ikke med liggyldighed) og prøver så vidt muligt at lave nye indlæg på siden et par gange om ugen.

Jeg overvejer også om jeg skal indsætte en blogroll på siden, men er i tvivl om det er en god ide i forhold til SEO?

Er også i tvivl om jeg skal have Nofollow på hele siden og om jeg overhovedet har det nu? 

Kan jeg gøre noget for at optimere den mere?

Jeg har All In One SEO installeret samt SEO BOOSTER lite.

Hvornår burde man se en effekt af ens arbejde? (utålmodighed er en svær størrelse :)

Jeg håber at i kan lede mig i den rigtige retning, da jeg synes jeg famler lidt i blinde her.

Siden det drejer sig om er Mobil og Bredbånd

Kan i have en rigtig god dag.

Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 15:23

Hej Daniel

Du er på rette vej.

Overvej at definere nye title tags til siden. Ligeså bør der laves unikke meta descriptions og meta keywords.

Under Samsung-siden har du følgende description:

<meta name="description" content="Din guide til billige mobiler | tablets &amp; abonnementer"/>

Den fortæller ikke forbrugeren meget om hvad denne kan forvente at komme ind til relateret til Samsung. Skriv noget der motiverer dem til at klikke. Du har brugt samme description på øvrige mærker.

Du skal som udgangspunkt ikke bruge Nofollow links når du bygger din interne linkstruktur. (Bemærk dog at det i enkelte tilfælde kan være en fordel, men der skal være en baggrund for hvorfor søgemaskinerne ikke må følge linket)

God vind med det.

Mange hilsner,

Mathias

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:01

Daniel:

Jeg har All In One SEO installeret samt SEO BOOSTER lite. 

Daniel

Jeg vil ikke kapre din tråd, men er du flink at skrive lidt om dine erfaringer med de 2 programmer. Hvorfor er programmerne gode - evt bedre end andre lignende programmer?

Mvh

Holger

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:03

Du skal være opmærksom på at din branche ikke er den nemmeste - du har mange andre "konkurrenter" der satser på SEO.

Ang. intern linkbuilding, skal du ikke tænke over at benytte nofollow på nogle links, og dofollow på andre - du vinder intet på det. Læs evt. mere om intern linkbuilding i min blogpost om intern linkstruktur

/ Emil

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 22:23
Hej mathias. Tusind tak for det råd, det vil jeg bestemt få rettet op på!

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 22:25
Hej mikael Tak, jeg har fulgt med i dine råd i andre tråde, og de er rigtige brugbare. Godt arbejde!

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 22:29
HEj Emil. Jeg er med på at jeg er sprunget ud i hårdt projekt med mange kolleger :0) men skulle starte et sted. Jeg har læst lidt på din blog Emil og vil få læst på dit link også, tak for det.

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Skrevet kl. 22:32
Hej holger. Det kan jeg ikke svare dig på, da jeg ikke har erfaring med andre programmer end dem. All in one seo bliver anbefalet af stort set alle som det bedste seo værktøj til wordpress, i hvert fald til sådan en som mig. Seo booster lite har jeg ikke sat mig ordentlig ind i endnu.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)