Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man et land som er dygtige pris og leveringsmæssigt på fremstilling af strik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en ide om at finde producent af strikkede foto tæpper.  Jeg vil helst ikke vælge Kina hvor man skal starte ud med køb af hel container. Men hvordan finder man ud af niche områder, de forskellige lande er gode til? Har nogle erfaring de vil dele. Bruger man en agent og hvordan får man kontakt til agentliste. Er det via ambassader? Jeg er helt grøn og vil gerne have nogle guide lines

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:44

Først og fremmest gør du, som du allerede er godt i gang med - spørger på Amino.

Sagt meget firkantet: I Kina bestiller man en container af gangen....I de tidligere østlande, kan man nøjes med at bestille en sækfuld  Smile

Når det så er sagt, så har jeg i mit normale job som elektroingeniør været med til at bestille f.eks. 10 små specialfræsede metalbokse fra Kina via en dansk agent.

Hvis du ikke har erfaring, skal du helt sikkert have fat i en agent. Der er sikkert nogle på Amino, som kan hjælpe dig med kontakter. Der har efterhånden været en del indlæg her på Amino fra folk, som har mistet fra 100000 kr og op, fordi de uden erfaring forsøgte at spare agenten og handle direkte. 

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:46

Hvad er strikkede foto taepper?

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:17

Hvis du kan uddybe lidt om hvad du præcis har brug for, kan jeg undersøge om jeg kan finde nogle der kan klare det i Sydeuropa. Der er stadigvæk nogle lav lønnede lande derned og de er alligevel ikke så lang fra den Europæiske marked, så man kan godt producere efter ordre uden at det gå udover leveringstiden...

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 15:49

Det er vattæpper som er strikket og forestiller flag, andre motiver (dyr, mennesker osv.)
Hvordan det i praksis produceres ved jeg ikke endnu.  Her er et foto eks.

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 15:54

Måske er tæppet vævet? Er lidt i tvivl om fremstilling. Kanter er frynsede

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)