Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt af garagepporte i danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

 

jeg søger efter nogen der kan sende vores standard garageporte rundt i danmark de er fra 2,50-3,20m lange og ca 1 palle bred.

vi har base i fårvang jylland.

Mvh
Daniel Knudsen

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det du søger er et fragt firma/ transport firma?

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

så længe de kan sende vores pakker fra a til b så er jeg ligeglad hvad de kalder sig :)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads nu ved jeg ikke lige hvad din bagrund er og uden at lyde negativ så kig lige hvor denne post er lagt ind henne "Jeg søger et godt tilbud fra dig!"

Og så skal det siges vi sender 20 garageporte om måneden til Sverige så mon ikke jeg ved hvad et fragtfirma er og hvordan jeg finder dem, men nogle gange er det nemmere at lade folk byde ind på en opgave end at bruge flere dage på at opsøge forskellige firmaer og efter flere måneders arbejde og 4-5 leverandører som ikke kan finde ud af at levere hverken tidsmæssigt, uskaddet eller på rette adresse. så min lyst til at opsøge flere "transport/fragt firmaer er betydeligt begrænset, men jeg vil stadig godt finde en ordentlig leverandør.

 

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

er det til privat personer eller firmaer der skal monterer dem ??

hvordan ligger det med vægten?

lad os høre lidt mere 

 

mvh 

 

kenneth

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

det er primært til private og da vi ikke har nogen lasterampe endnu skal det nok være med almindelige biler eller liftbiler.

vægten for et komplet sæt ligger på ca 80-120kg efter porten størrelse. men selve port elementerne som er den største del af pakken vejer ca 56-60 kg max for vores almindelige størrelser.


Men vores leverings betingelser siger at man må sætte porten på jorden hvis kunden ikke er hjemme.

Mvh
Daniel Knudsen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)