Al information vedrørende SEO-artikler og artikelskrivning kan findes på hjemmesiden, jeg står klar i chatten eller her for at besvare jeres spørgsmål.
Forresten, så vil en lille kommentar vedrørende hjemmeside designet slet ikke skade, da siden er helt ny
Fortsat god aften!
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
hvilken emmer skriver du meste om der står ikke meget om det på siden , hvad du har lavet , enhver ved alle ikke kan skrive om alt, du har sikkert en gode viden nogle ting , skrive det på siden , ellers en okay flot side tillykke med det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Mikael christiansen: Jeg er delvis uenig, da jeg ikke er alene om at skrive artikler. Vi er flere friske personer, som elsker at skrive og har en stor viden. Vi elsker nemlig at researche og er en af de typer "som-ved-lidt-om-alting".
Jeg vil dog personligt sige, at jeg nok er stærkest når det kommer til affiliate sider og søgemaskineoptimering. Online business, for at være helt præcis.
Jeg har i tidens løb haft mange affiliate sider og blogs, så jeg har en god viden om dette og faktisk også om hvordan man kan skrive produktbeskrivelser.
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Bestilte en artikel tidligere i dag og modtog den allerede nogle timer senere. Efter nogle små justeringer er artiklen lagt op som nyhed her: 4G mobilt bredbånd