Hvilken form for marketing tænker du på? Det er jo lidt forskelligt om det er online markedsføring eller om det er salg og service og såen du tænker eller om det bare er normalt markedsføring?
Hvad skal det omhandle, altså hvordan du laver logoer mv eller noget helt andet??
Mvh
Andreas Jensen
Mvh Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
Det er efter min mening en ubrueglig bog. Dels er den fuld af videnskabelige fejl (som så også er indrømmet efterfølgende) og dels er langt det meste så højtravende at det er komplet ubrugeligt for almindelige virksomheder der ikke har milliarder til langsitede eksperimenter.
De to absolut bedste marketingbøger, efter min mening, er fortsat Marketing Wrafare og efterfølgeren Position af forfatterne Al Ries og Jack Trout.
Det er efter min mening en ubrueglig bog. Dels er den fuld af videnskabelige fejl (som så også er indrømmet efterfølgende) og dels er langt det meste så højtravende at det er komplet ubrugeligt for almindelige virksomheder der ikke har milliarder til langsitede eksperimenter.
De to absolut bedste marketingbøger, efter min mening, er fortsat Marketing Wrafare og efterfølgeren Position af forfatterne Al Ries og Jack Trout.
Mikkel,jeg må indrømme, at jeg for engang skyld er uenig med dig. Jeg anser Buyology for at være meget troværdig og samtidig mener jeg det er en overdrivelse at kalde den fuld af fejl.
Martin Lindstrøm argumentere også udemærket for hvorfor han har gjort, som han har i dette indlæg: http://jyskebank.tv/012288069441234/martin_lindstroem_om_buyology
Jeg vil mene at Buyology er en god og inspirerende bog, som bør læses af alle.
Samtidig vil jeg dog give dig ret i at Marketing Warfare er en af de bedste bøger som er skrevet om marketing. Det er helt afgjort!
Jeg kan nævne mange andre bøger, men de omhandler ikke direkte marketing, nærmere usability og livsstil.
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Forstå mig ret, Nikolaj. Som underholding er bogen skam fin - omend den danske oversættelse bestemt ikke er skrevet særlig godt. Men sommarketing bog synes jeg den er ubrugelig - både på grund af de lidt for primitive videnskabelige tilgange til tiltingene (ja, nogle ville måske enddda kalde noget af det uredeligt) og fordi det meste er så højtravende, at ingen almindelige virksomheder kan bruge det til så meget i praksis.
Imodsætning til dette er netop Marketing Warfare og Positioning bøger, hvor man BÅDE bliver underholdt (utroligt velskrevne iøvrigt) samtidig med får en masse meget konkret viden enhver kan gå ud og bruge i morgen. Som marketingbøger er de helt i top :)