Men hvad er forskellen på om man får links fra internationale eller danske sider? Er det sværere at lave det på danske sider, siden det koster mere? Eller er det fordi de internationale sider er af dårligere kvalitet?
Forskellen er, at danske links til danske sider giver en lille smule bedre indholdsmæssigt end internationale links. Dog er internationale links nogle gange bedre da de har mulighed for at opnå bedre intern linkværdi/PR, som kan gives videre til f.eks. dit site. Mit råd er altid at blande links og danske sites glemmer desværre ofte de gode internationale, vi kan få noget god og fornuftig optimering ud af.
Der er mange flere engelsksprogede sider end danske og derfor er de lettere at få fat i og mere tilgængelige. En anden ting er det forretningsmæssige i det. Det er ingen hemmelighed at linkbuilding kan medføre at den side der linkes FRA, har en risiko for at tabe sin egen værdi henad vejen - og de fleste danske sites er vores egne og derfor regner vi med i prisen at vi skal opbygge flere og større netværk til linkbuilding.
Gav det mening? :)
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Mange tak for spørgsmål og henvendelser. Jeg svarer tilbage på mails om lidt.
Det er helt rigtigt at Unido og Redeluxe har slået pjalterne sammen under Redeluxe ApS, hvorfor vi har det CVR og telefonnummer. Kort fortalt har vi gjort det for at kunne tilbyde en langt højere kvalitet end før, til samme lave priser.
Det er helt rigtigt at tilbuddet er internationale links. Pakken er en god basispakke eller et godt supplement til det man allerede laver. Vil man skridtet videre, kan vi selvfølgelig også hjælpe med det.
Ja, det kan du tro. Du får en rapport over links tilsendt, når arbejdet er udført.
Internationale links er normalt blandet, men vi kan godt koncentrere mindre mængder(som 150 links) til sites fra større lande, som fx Tyskland og England.