Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Football Manager site sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Af personlige årsager, er jeg nødt til at sælge mit site fmground.dk. Sitet er et Football Manager fansite og har eksisteret i sammenlagt fire år. Når jeg skriver sammenlagt, så er det fordi det var lukket ned i et års tiden fra 2007 til 2008.

Det er første gang jeg sælger et site, så hvis I mangler noget info så må I jo lige sige til. Det skal samtidigt siges, at jeg ikke sælger for enhver pris, men omvendt er jeg heller ikke snerpet :)

Om siden kan det som sagt fortælles, at vi har været online siden 2008, april 2008 for at være helt præcis. Jeg kan kort lige nævne lidt statistik:

- Små 600 registrerede brugere.

- 39.000 månedlige sidevisninger.

- Over 10.000 besøgende om måneden.

Om selve koden kan det nævnes, at det hele er "hjemmebrygget" fra bunden og er lige til at gå til. Der bliver lavet daglig statistik af brugen af siden bl.a. antal nye registrerede brugere, hvor mange der bruger de enkelte sektioner osv.

Siden er en blandt fire danske FM sider og lever i høj grad på de unikke værktøjer der gavner enhver Football Manager gamer, ligesom siden ikke er langt fra at blive Level 2 Affiliate med producenten (SEGA) af Football Manager, hvilket vil sige adgang til merchandise, bursary scheme og salg af spillet via SEGAs netshop.

Hvis dette skulle friste nogle, er I mere end velkomne til at smide et bud afsted (eller spørgsmål hvis man har det) på min mail martin@spicyweb.dk :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 20:42

Hvis det har nogen værdi, så følger der udover domænet fmground.dk også et andet domæne med nemlig footballmanagerground.dk :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 20:45

Og et tredje for den sags skyld footballground.dk :)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:20

Hej Martin,

Du skriver at systemet er "hjemmebrygget" fra bunden. Hvordan er funktionaliteten i det system der benyttes? Kan det opdateres via en browser, og understøtter det flere redaktører på forskellige niveauer?

Genererer sitet på nuværende tidspunkt nogen omsætning, og har du en minimumspris du skal have før du vil overveje et endeligt salg?

På forhånd tak.

Mvh
Peter 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 21:50

Hej Peter

Der er ikke et fuldt udviklet admin-system som understøtter redaktører på flere niveauer. Til gengæld kan man oprette nyheder, artikler og alt siden indhold via dette admin-system.

Der genereres ikke noget omsætning pt. da det har været en personlig holdning at der ikke skulle være reklamer, ud over når vi har haft konkurrencer med sponsorer inde over :)

Jeg tror jeg fik formuleret mig lidt firkantet mht. at jeg ikke vil sælge for enhver pris. Jeg lytter til ethvert bud :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 11:58

Kan i øvrigt nævne, at der er bygget RSS feeds, som bl.a. benyttes til at opdatere på både Twitter (via Hootsuite) og Facebook (via RSS Graffiti) :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)