Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde tøjgrossister

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

nu ikke så deprimeret :)

har du overvejet børnetøj i stedet? De er noget mere åbne overfor nye afsætningskanaler, også webshops...

Du kan jo se om du kan kombinere et/flere brands med tøj med Spiderman, Hello Kitty osv...Der bør der være gode muligheder for at få en aftale (forudsat at du glemmer alt om drop-shipping...)

Ellers så held og lykke med andre ideer.

Morten

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:14

Hej igen..

Det er jeg helt med på at du er, og ideen med dropshipping er også særdeles tiltalende, og en billig måde at komme igang på, - set udefra.. Fakta er bare at det ikke rigtig fungerer i virkeligheden.. Tænk også scenariet igennem hvor du måske, til samme kunde skal "dropshippe" fra 2 måske 3 leverandører.. Kunden kommer til at opleve at du leverer i værste tilfælde 3 forsk. dage, med 3 forskellige fragtmænd, i forskellige emballager.. På kunden virker det jo også himmelråbende amatøragtigt.. Og i hvilken rækkefølge vil dine evt. leverandører ekspederer dine ordre? Hos en er du måske en god kunde og bliver ekspederet først - hos en anden er du  måske en mindre god/betydningsfuld kunde, og dine ordre bliver nedpriotereret..

Så hvis du vil noget seriøst og fremstå som en seriøs webbutik tror jeg du er nød til at købe til lager, så du selv har hånd om hvad og hvornår tingene sker.

Men som Jesper siger skal du ikke tabe modet, - du skal finde en niche, noget unikt - noget hvor du kan gøre en forskel. Starte i det små, og vokse dig størrer, og hvor du kan komme igang for fhv. små penge... (men lad nu for guds skyld være med at starte ud med t-shirts - eller statement-t-shirts - der er 7 mill. andre der gør det..;-))

Held og lykke!:D

vh/ Ulrik

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:24

Hej Morten

Jeg tror du har misforstået hvad jeg har skrevet ellers har du forstået det på en anden måde end det var ment, er ikke deprimeret overhovedet, men nå man ikke kan få de leverandører som passer til ens koncept, så vil jeg ikke starte en tøj webshop, fordi det vil afvige for meget for grundidéen, og jeg vil ikke gå på kompromis med mit koncept, som skulle være et stort udvalg af mærketøj til mænd og til rigtig gode priser.

Men har rigtig mange ideer til webshops, skal bare finde den som passer til den filosofi jeg har til at drive en virksomhed på effektiv og en rentabel måde

Men som alle andre rigtige iværksætter skal man ikke snakke så meget om sin idé, man skal realisere den. og det vil jeg prøve

Men tak for dine svar omkring dette emne.

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen

Tilmeldt 13. Jun 10
Skrevet kl. 21:33

Hej Ulrik

Jeg har bestemt ikke tabt modet, tværtimod jeg har flere ideer som jeg arbejder på, denne idé var som sagt at starte en tøj webshop, men som jeg tidligere har skrevet, vil jeg ikke gå på kompromis med mit koncept, som skulle være et stort udvalg af mærketøj til mænd og til rigtig gode priser.

Men jeg arbejder på fuld styrke videre med nogle af mine andre ideer, som nok skal blive en succes.

Men tak for alle din svar på dette emne

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:58

Ulrik - mensbasic.dk:

Der findes nogen - som parallelimporterer nogle mærkevarer, -eller noget "mærkevarelignende noget", af mindre autoriserede kanaler, som tilbyder en form for dropshipping, men hvem, hvad og hvor ved jeg ikke, - og som branchemand er jeg heller ikke interesseret i at vide det.. Mit syn på det og seriøsiteten heraf, tror jeg kan læses mellem linierne..;-)))

Så man er ligefrem useriøs, fordi man hjælper mærkerne af med annullerede ordre, rester, overskudslagre mm...

What a funny joke!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:01

Ulrik - mensbasic.dk:

Jesper Jørgensen:
Så det vil sige at det er umuligt at starte en e-butik med mærketøj, som armani hugo boss og andre mærker ? fordi det vil producenterne ikke hvad med til ? men hvis det er ikke er dropshipping er det så muligt

JA - at sige andet til dig er at stikke dig blår i øjnene.. Uden noget navn i herretøjsbranchen og uden fysisk butik i ryggen kan du roligt skyde en hvid pind efter den plan.. Det eneste du får/kan få med de navne på, er ting købt uden om de autoriserede kanaler, -og har du et håb om nogensinde at komme til at handle med dem af den "rigtige" vej, så hold dig fra det..

Jeg synes du skulle tjekke op på tingene før du begynder at rådgive andre... For den understregede linje er jo løgn! Kommer varerne ik fra en autoriseret kanal, så er det enten falske produkter eller illegal parallelimport...

Og det er nemt at skaffe de nævnte mærker, hvis man bare kender de rette mennesker...

Tilmeldt 13. Jun 10
Skrevet kl. 18:48

Hej Fashion-seller

Vil gerne hører din vurdering, om det er muligt at starte en tøj-webshop, med kendte mærkevarer ?

Venlig hilsen

Jesper Jørgensen

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:33

Jesper Jørgensen:

Vil gerne hører din vurdering, om det er muligt at starte en tøj-webshop, med kendte mærkevarer ?

Selvfølgelig er det det, men nok ik på dropshipping...

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:51

Kære Trend - eller hvad du nu hedder..

Vil du ikke være venlig at læse hvad jeg skriver??? Jeg skriver jo netop at vil man ha' håb om at købe af rette vej - skal man afholde sig fra at købe at uautoriserede kanaler... jeg ved ikke hvordan søren du kan få andet ud af det skrevne.. - Det var dog en højst mærkværdig udlægning af mine ord!

Ulrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:55

Ulrik - mensbasic.dk:

Vil du ikke være venlig at læse hvad jeg skriver??? Jeg skriver jo netop at vil man ha' håb om at købe af rette vej - skal man afholde sig fra at købe at uautoriserede kanaler... jeg ved ikke hvordan søren du kan få andet ud af det skrevne.. - Det var dog en højst mærkværdig udlægning af mine ord!

Nu er parallelimport jo ik lig med uautoriserede kanaler... Det er dig der påstår det, men sådan er det jo sjældent...

Parallelimport er oftest, hvor du køber VED EN AUTORISERET forhandler, distributør, agentur eller agent i et andet land. Ergo er det købt via AUTORISEREDE kaneler!

Der er ingen grund til, at gøre trådstarter mere forvirret end højest nødvendig... Og derfor holder jeg blot alle fiktive spekulationer ude af tråden...

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)