Nu snakker du udenom... Før sagde du, at man ik kunne købe varerne via autoriserede kanaler, og sælge dem på en webshop i DK. Tråd starter spørger, om det er muligt, og det svare jeg ja til... At det så kræver kontakter og branche kendskab, det er vel en helt anden sag! Det har jo intet med mulighederne at gøre! |
Ulrik - mensbasic.dk:
Næh - jeg snakker ikke uden om og tsk tsk du endeligt! - Og trådstarters spørgsmål som udgangspunk var, at starte salg af mærkevarer op som dropshipping - og der er og bliver svaret endegyldigt nej! - Og resten tror jeg bare jeg lader forblive ukommeneret - for du og jeg ser lidt for forskelligt på det her - Trend
Nu gik du ind og blandede dig i et spørgsmål, som var stillet direkte til mig... Og svaret er og forbliver det samme. Self er det muligt, om du vil indrømme det eller ej!
Men du svarede ik på, hva du mente med underleverandører... For det giver ingen mening i diskussionen...
Og det her er ik noget med, hvordan man ser på det. Jeg har givet 3 eksempler på kæmpe sites, som er autoriserede forhandlere, selvom de startede med parallelimport. Alligevel ignorere du det...
Bliv gratis medlem