Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At finde tøjgrossister

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jesper Jørgensen:

Vil gerne hører din vurdering, om det er muligt at starte en tøj-webshop, med kendte mærkevarer ?

Selvfølgelig er det det, men nok ik på dropshipping...

Mon ikke der var flere der havde gjort det så?!?! Hvor mange "rene" webshops fører de omtalte mærkevarer?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:02

Ulrik - mensbasic.dk:

Mon ikke der var flere der havde gjort det så?!?! Hvor mange "rene" webshops fører de omtalte mærkevarer?

Altså nu gider jeg ik diskutere din mening, da du tydeligt vis ik kender branchen, mulighederne osv... Og grunden? DK er et meget lille marked, hvorfor det er svært at drive sådan en butik rentabelt!

Men prøv du at søg på www.google.co.uk efter Hugo Boss, Arman Jeans, Stone Island, Diesel, Armani Colleczion osv... Så ser du måske, hvor store muligheder der er for, at åbne sådan en webshop via parallelimport...

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:03

Fashion-Seller:

Ulrik - mensbasic.dk:

Der findes nogen - som parallelimporterer nogle mærkevarer, -eller noget "mærkevarelignende noget", af mindre autoriserede kanaler, som tilbyder en form for dropshipping, men hvem, hvad og hvor ved jeg ikke, - og som branchemand er jeg heller ikke interesseret i at vide det.. Mit syn på det og seriøsiteten heraf, tror jeg kan læses mellem linierne..;-)))

Så man er ligefrem useriøs, fordi man hjælper mærkerne af med annullerede ordre, rester, overskudslagre mm...

What a funny joke!

Nu tror jeg også, du ved - eller BURDE vide at disse varer sjældent kommer fra mærkerne selv, men biver kanaliseret ud på markedet, via deres underleverandører, derfor er de varer også meget sjældent varer du rent faktisk ser i de danske butikker.. Så ja jeg mener der er useriøst, og har du først haft den slags varer i din butik, så er det nok ingen hemmelighed at du aldrig kommer til at blive autoriseret forhandler, og det tror jeg så også godt du ved, - Trend...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:06

Ulrik - mensbasic.dk:

Nu tror jeg også, du ved - eller BURDE vide at disse varer sjældent kommer fra mærkerne selv, men biver kanaliseret ud på markedet, via deres underleverandører, derfor er de varer også meget sjældent varer du rent faktisk ser i de danske butikker.. Så ja jeg mener der er useriøst, og har du først haft den slags varer i din butik, så er det nok ingen hemmelighed at du aldrig kommer til at blive autoriseret forhandler, og det tror jeg så også godt du ved, - Trend...

Pas forstår ik lige den understregede sætning...

Okay fortæl lige det til zoovillage.com eller haburi.de / dress-for-less.de

Begge er da blevet autoriserede forhandlere, da de pludselig blev så store, at de lokale agenture ville have del i deres omsætning... Det samme er sjovt nok også sket for bbclothing.co.uk...

Så ja du har helt sikkert ret ;D (IRONI KAN FOREKOMME I DENNE SÆTNING)

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:07

Nej jeg gider sådan set heller ikke mere må jeg tilstå, - du har helt sikkert et andet syn på sagen end jeg har.. men ja! - Der findes mange andre varer fra de mærker end der bliver markedført på det danske marked, - ingen tvivl om det, - men . du ved som jeg - at præcist de mærker som er omtalt her, er der også rigtig mange fake varer, og uden kendskab til branchen er chancen for at brænde fingrene rigtig store, så jeg synes det er et rigtig frisk råd at give, det du giver...!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:10

Ulrik - mensbasic.dk:

Nej jeg gider sådan set heller ikke mere må jeg tilstå, - du har helt sikkert et andet syn på sagen end jeg har.. men ja! - Der findes mange andre varer fra de mærker end der bliver markedført på det danske marked, - ingen tvivl om det, - men . du ved som jeg - at præcist de mærker som er omtalt her, er der også rigtig mange fake varer, og uden kendskab til branchen er chancen for at brænde fingrene rigtig store, så jeg synes det er et rigtig frisk råd at give, det du giver...!

Nu snakker du udenom... Før sagde du, at man ik kunne købe varerne via autoriserede kanaler, og sælge dem på en webshop i DK.
Nu siger du, at de laver meget større kollektioner end den, som bliver lanceret i DK. Men hva har det med sagen at gøre?
Og så køre du det til sidst over på falske varer... Tsk tsk

Tråd starter spørger, om det er muligt, og det svare jeg ja til... At det så kræver kontakter og branche kendskab, det er vel en helt anden sag! Det har jo intet med mulighederne at gøre!

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Ulrik - mensbasic.dk:

Nu snakker du udenom... Før sagde du, at man ik kunne købe varerne via autoriserede kanaler, og sælge dem på en webshop i DK.
Nu siger du, at de laver meget større kollektioner end den, som bliver lanceret i DK. Men hva har det med sagen at gøre?
Og så køre du det til sidst over på falske varer... Tsk tsk

Tråd starter spørger, om det er muligt, og det svare jeg ja til... At det så kræver kontakter og branche kendskab, det er vel en helt anden sag! Det har jo intet med mulighederne at gøre!

Næh - jeg snakker ikke uden om og tsk tsk du endeligt! - Og trådstarters spørgsmål som udgangspunk var, at starte salg af mærkevarer op som dropshipping - og der er og bliver svaret endegyldigt nej! - Og resten tror jeg bare jeg lader forblive ukommeneret - for du og jeg ser lidt for forskelligt på det her - Trend

Dbh/ Ulrik

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:31

Ulrik - mensbasic.dk:

Næh - jeg snakker ikke uden om og tsk tsk du endeligt! - Og trådstarters spørgsmål som udgangspunk var, at starte salg af mærkevarer op som dropshipping - og der er og bliver svaret endegyldigt nej! - Og resten tror jeg bare jeg lader forblive ukommeneret - for du og jeg ser lidt for forskelligt på det her - Trend

Nu gik du ind og blandede dig i et spørgsmål, som var stillet direkte til mig... Og svaret er og forbliver det samme. Self er det muligt, om du vil indrømme det eller ej!

Men du svarede ik på, hva du mente med underleverandører... For det giver ingen mening i diskussionen...

Og det her er ik noget med, hvordan man ser på det. Jeg har givet 3 eksempler på kæmpe sites, som er autoriserede forhandlere, selvom de startede med parallelimport. Alligevel ignorere du det...

Tilmeldt 24. Jul 07
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:43

Fashion-Seller:

Nu gik du ind og blandede dig i et spørgsmål, som var stillet direkte til mig... Og svaret er og forbliver det samme. Self er det muligt, om du vil indrømme det eller ej!

Men du svarede ik på, hva du mente med underleverandører... For det giver ingen mening i diskussionen...

Og det her er ik noget med, hvordan man ser på det. Jeg har givet 3 eksempler på kæmpe sites, som er autoriserede forhandlere, selvom de startede med parallelimport. Alligevel ignorere du det...

Yes

- Det er flot Trend! - Du havde kommenteret på nogle af mine svar - og det svarede jeg igen på.. Og så lader jeg tråden stå her.. Og hvis mit svar ikke giver mening for dig mht underleverandører -så bare lad det forblive uden mening for dig.. Og ja du har givet 3 eksempler på nogle sites, -men hvad med alle de andre som det er gået galt for? - Eller med katagorichefen for Dansk Supermarked som mistede sit job for et par år siden pga. noget parallelimport der ikke var så velovervejet?

/ Ulrik 

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:47

Ulrik - mensbasic.dk:

- Det er flot Trend! - Du havde kommenteret på nogle af mine svar - og det svarede jeg igen på.. Og så lader jeg tråden stå her.. Og hvis mit svar ikke giver mening for dig mht underleverandører -så bare lad det forblive uden mening for dig.. Og ja du har givet 3 eksempler på nogle sites, -men hvad med alle de andre som det er gået galt for? - Eller med katagorichefen for Dansk Supermarked som mistede sit job for et par år siden pga. noget parallelimport der ikke var så velovervejet?

Hvis underleverandør = licensholder, så er du igen ude i nogle søforklaringer...

Det er umuligt at kommentere på nogen sites, når man ik kender baggrunden. Dvs ved om det skyldes mærkerne eller f.eks svigtende salg eller for høje omkostninger. Der kan være mange grunde til, at noget går galt.

Og jeg kender ik sagen med DS, så melder pas... Det eneste jeg kan huske, var en sag om nogle falske CK boxershorts, som kostede en indkøber jobbet. Men der var problemet jo heller ik parallelimport, men at produkterne var falske...

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)