Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender til Sierra Express?

Side 10 ud af 11 (109 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sierra Express og andre lignende skal stoppes. Jeg er webshop ejer, og udsættes næsten dagligt for mistænkelig ordre. 

LAD vær med at arbejde for de fjolser! Du arbejder som hæler, og hjælper til at ruinere adskellige webshops, som ikke har en chance for at 100% sikker på at en ordre er valid. 

Ved en handel hvor der er brugt et stjålet kreditkort, trækker PBS og banken selv pengene retur til ejeren af kortet. Derudover pålægger PBS et gebyr og denne håndtering. Så ikke nok med at man som webshop ejer mister penge på varen, så skal man ovenikøbet betale et gebyr for at man er blevet svindlet - det er for groft. Har PBS og bankerne slet ingen forpligtigelse - det er trods alt dem som udsteder og validerer kortene. Men de kan åbenbart godt finde ud af at sende regningen videre.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 10:55

larsgs:

Sierra Express og andre lignende skal stoppes. Jeg er webshop ejer, og udsættes næsten dagligt for mistænkelig ordre. 

LAD vær med at arbejde for de fjolser! Du arbejder som hæler, og hjælper til at ruinere adskellige webshops, som ikke har en chance for at 100% sikker på at en ordre er valid. 

Ved en handel hvor der er brugt et stjålet kreditkort, trækker PBS og banken selv pengene retur til ejeren af kortet. Derudover pålægger PBS et gebyr og denne håndtering. Så ikke nok med at man som webshop ejer mister penge på varen, så skal man ovenikøbet betale et gebyr for at man er blevet svindlet - det er for groft. Har PBS og bankerne slet ingen forpligtigelse - det er trods alt dem som udsteder og validerer kortene. Men de kan åbenbart godt finde ud af at sende regningen videre.