Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender til Sierra Express?

Side 10 ud af 11 (109 indlæg)
Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sierra Express og andre lignende skal stoppes. Jeg er webshop ejer, og udsættes næsten dagligt for mistænkelig ordre. 

LAD vær med at arbejde for de fjolser! Du arbejder som hæler, og hjælper til at ruinere adskellige webshops, som ikke har en chance for at 100% sikker på at en ordre er valid. 

Ved en handel hvor der er brugt et stjålet kreditkort, trækker PBS og banken selv pengene retur til ejeren af kortet. Derudover pålægger PBS et gebyr og denne håndtering. Så ikke nok med at man som webshop ejer mister penge på varen, så skal man ovenikøbet betale et gebyr for at man er blevet svindlet - det er for groft. Har PBS og bankerne slet ingen forpligtigelse - det er trods alt dem som udsteder og validerer kortene. Men de kan åbenbart godt finde ud af at sende regningen videre.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 10:55

larsgs:

Sierra Express og andre lignende skal stoppes. Jeg er webshop ejer, og udsættes næsten dagligt for mistænkelig ordre. 

LAD vær med at arbejde for de fjolser! Du arbejder som hæler, og hjælper til at ruinere adskellige webshops, som ikke har en chance for at 100% sikker på at en ordre er valid. 

Ved en handel hvor der er brugt et stjålet kreditkort, trækker PBS og banken selv pengene retur til ejeren af kortet. Derudover pålægger PBS et gebyr og denne håndtering. Så ikke nok med at man som webshop ejer mister penge på varen, så skal man ovenikøbet betale et gebyr for at man er blevet svindlet - det er for groft. Har PBS og bankerne slet ingen forpligtigelse - det er trods alt dem som udsteder og validerer kortene. Men de kan åbenbart godt finde ud af at sende regningen videre.

Nu er det jo ikke sådan PBS tjener på det, mener kun de sagde de havde rundet 1,5 mill charge back (1,5 mill x 250,- er altså kun 375 mill for deres ulejlighed) Wink

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 10:58

Martin René Mortensen:
Nu er det jo ikke sådan PBS tjener på det, mener kun de sagde de havde rundet 1,5 mill charge back (1,5 mill x 250,- er altså kun 375 mill for deres ulejlighed) Wink

med mindre det er 1.5 mill de har fået for ulejligheden, det er lidt uklart hvad han siger ca 18 min inde i udsendelsen: http://www.dr.dk/DR1/kontant/Se_kontant.htm?play=http://geo.dr.dk/findLocation/%3Fid%3D389853%26ListType%3Dnyheder%26location%3DNone%26uri%3Dhttp://www.dr.dk/extention/playWindowsMediaODP.aframe

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det nok 1.5 mill KRONER og ikke 1.5 mill transaktioner. Så jeg tror nu ikke at PBS/NETS har fået 375mill bobs for ulejligheden.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 11:18

Rasmus Lindgren:

Nu er det nok 1.5 mill KRONER og ikke 1.5 mill transaktioner. Så jeg tror nu ikke at PBS/NETS har fået 375mill bobs for ulejligheden.

Det var også det min logik sagde, men i indslaget kan det misforstås, men tvivler også kraftigt på der har været 2500 transaktioner i snit på de 600 kort.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:00

Det er åbenlyst svindel

Jeg kunne godt finde på at søge om jobbet og så bare beholde pakkerne og levere dem til politiet, så man spilder Sierra's tid. Plattenslageri!!

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 12:11

Det er da helt ubegribeligt og uforståligt, at politiet ikke kan lukke disse firmaer og sider, når faktaerne er så præcise!

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:54

Hej alle

Som tidligere nævnte har jeg været i kontakt med Jobs.ch pr. mail og telefon vedrørende jobannonce fra Seirra Express, Schweiz omkring ansættelse af kurer i EU. Med stor glæde kan jeg  i dag konstatere at Job.ch har slettet annonce måske på grund af manglende betaling eller betaling med stjålne kreditkort som normalt er brugt af Sierra Express. Forhåbentlig har Jobs.ch videregivet denne sag til lokal politi og dermed sat en stopper for Sierra Express i EU. Skulle i se/finde nye oplysninger og videre drift af Sierra Express hører jeg gerne nærmere.

Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Sus / Din kostvejleder Skrevet kl. 22:02

@rexton

Super godt at høre, gælder det så også annoncerne fra Douglas Cargo?, for det er også Sierra banden der står bag dem.

Mange hilsener og tak for indsatsen

Susanne

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:48

Hej Nej desværre har jeg ikke set annonce fra Douglas Cargo. Efter din tilbagemelding har jeg tjekket Douglas Cargo og desværre det er jo en skræmmende kopi af Sierra Express og jeg vil nu kontake Douglas Cargo i Tyskland og samtidig videresende diverse oplysning til det tyske politi.

Hilsen

Side 10 ud af 11 (109 indlæg)