Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender til Sierra Express?

Side 6 ud af 11 (109 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 21
Fra  Sus / Din kostvejleder Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er nemt at være kloge Åge når man intet ved om hvad der er foregået, ligesom strafferet proffesoren der udtalte sig i radioen, han har aldrig set sagen og kan derfor kun udtale sig generelt. Men lad nu det ligge, jeg gider slet ikke bruge krudt på at forklare noget, når alt kommer for en dag om forhåbentlig ikke så længe, så vil man forstå det. ...

rexton:

Det er godt vi har Pjedsted i denne debat. Han er åbenbart klog på alt og er måske selv ansat ved Sierra Express. Har vi en mulvarp på Amonino?

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 18:55

Det er noget nemmere at tænke sig bare en lille smule om, end det er at være bagklog. 

xxx

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 18:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

rexton:

Det er godt vi har Pjedsted i denne debat. Han er åbenbart klog på alt og er måske selv ansat ved Sierra Express. Har vi en mulvarp på Amonino?

Ja det siger jo en del om dig. Godt der findes folk som dig der kan holde de kriminelle beskæftiget. Så er der også arbejde til politiet. Jeg har sgu ikke ondt af dig. - Tværtimod!

xxx

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:17

Ja desværre det siger alt om dig med dine udtalelser. Du udtaler dig ikke på Amino omkring ansættelse ved Sierria Express gennem Jobnet eller Ofir som du åbenbart ikke har kendskab til. Du ønsker åbenbart ikke at svarer på om du selv er/har været ansat ved Serria Express. Jeg vil foreslå at du henvender dig til BT og Ekstrabladet så du ikke ødelægger en god og fornuftig debat omkring Sierra Express på Amino for dem som har et problem med ansættelse som kurer. Jeg formoder du sidder i en god stilling og har derfor ikke behov for at søge job hver dag.

Fra Bolderslev
Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:34

Kære Rexton, et gammelt ord siger "mod dumhed kæmper selv guder forgæves"

Det ville klæde nogen danskere at holde sig til sobre indlæg.

Men som du skriver så har manden nok et fedt job, hvor han kan pleje sin umodne opførsel.

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 19:36

Hej,

Som I måske har set i Ekstra Bladet så har vi i år allerede haft 11 sager vedr. kreditkort svindel og det er en MEGET kraftig stigning ift. sidste år.

Og selv om jeg føler vi har været hårdt ramt, kan jeg sagtes forstå der er nogle som kan have været ansat uden at vide de var blevet ansat af kriminelle, specielt fordi de har fået stillingen via offentlige troværdige job portaler. Og fordi deres scam har været så godt opsat.

Dog er det i mine øjne ærgerligt at stillingen stadig kan findes her http://jobzonen.dk/Jobsoeger-Job.aspx?AnnonceID=3053232 godt nok står den som inaktiv, men nysgerrige kan altså stadig søge stillingen.

Heldigvis er http://www.sierraexpress.biz i dag gået offline så måske dette i første omgang kan få nogle til at afholde sig i at kontakte dem. Samt at de ansatte ikke kan hente deres forsendelseslister.

Når det er sagt er så er det altså Netbutikkerne som er de helt store tabere her. Specielt når myndigheder mv. ikke har en reel mulighed for at stoppe denne type svindel. For det altid er netbutikkes ansvar når der bliver handlet på stjålne kreditkortoplysninger. Så ud over netbutikkerne mister de produkter som de har sendt bliver de/vi også ”straffet” af NETS via indsigelses gebyret på de 250,-

Personligt tror jeg ikke straffen bliver særlig hård for de personer som har været ansat og som muligvis har sendt produkter videre, specielt set i lyset af at der har været så mange som er blevet ført bag lyset. Dog håber jeg alligevel at alle sagerne bliver behandlet individuelt da nogen måske kan have handlet i ond tro. Men jeg er ikke inde i juraen så det er blot min holdning.

Om ikke andet glæder det mig at medierne nu forhåbentlig for det her frem i lyset så alle kan blive advaret om den risiko der er i sådan en ansættelse. Og selvfølgelig få stoppet dem som pt er aktive da det er noget bittert at blive svindlet!

Glæder mig til at se udviklingen de kommende dage!

Til jer som har været ansat eller er ansat, så tag fat i det lokale Politi og kontakt de butikker som har leveret til jer så de produkter I evt har liggende kan komme retur.

Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk

Fra Bolderslev
Tilmeldt 17. Feb 11
Skrevet kl. 19:38

Hvordan i alverden har du fundet ud af det!

Fra Bolderslev
Tilmeldt 17. Feb 11
Skrevet kl. 19:42

Tak for din holdning, ogsåjeg glæder mig til at se dem, om ikke hængt, så straffet.

Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:46

Hej Ejvind 65

Du har fuldstæding ret. Personer som Pjedsted har vi ikke brug for på Amino hvor vi alle forsøger og få en fornuftig dialog omkring ansættelse ved Sierra Express. Derfor har jeg ikke yderligere kommentat til Mr. Pjedsted.

Vi holder kontakten

Hilsen

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 22:03
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

rexton:

Ja desværre det siger alt om dig med dine udtalelser. Du udtaler dig ikke på Amino omkring ansættelse ved Sierria Express gennem Jobnet eller Ofir som du åbenbart ikke har kendskab til. Du ønsker åbenbart ikke at svarer på om du selv er/har været ansat ved Serria Express. Jeg vil foreslå at du henvender dig til BT og Ekstrabladet så du ikke ødelægger en god og fornuftig debat omkring Sierra Express på Amino for dem som har et problem med ansættelse som kurer. Jeg formoder du sidder i en god stilling og har derfor ikke behov for at søge job hver dag.

Jeg savner ord!! Til gengæld forstår jeg nu hvorfor du ikke kan finde et arbejde.!

Nå nu du er blevet ansat som betroet verdens-kurer med stort budgetansvar uden at have nogen erfaring, så burde du vel ikke have problemer med at overtage Post Danmark.?

Den sidste tåbe er vist ikke født endnu hva´.

Nå, men i det mindste kan du da finde ud af at holde de kriminelle beskæftiget. Til lykke med det.

xxx

Side 6 ud af 11 (109 indlæg)