Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Høje klikpriser på fb

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit læst om folk der får klikpriser på 1kr eller derunder, men det er endnu ikke lykkedes mig og få noget til og køre til under 3kr.

Er der en der vil dele lidt fif gerne på en pb hvis det er.

Mvh Kristian

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:24

Her er lidt fif, som plejer at virke for mig:

• Er målgruppen defineret godt nok?
  • Kan du definere målgruppen mere?
  • Fanger billedet? Kan du evt. lave et bedre billede?
  • Er overskriften fængende?
  • Får DU lyst til at klikke på din annonce?
  • Skriver du i teksten, hvad forbrugeren kan få ud af at klikke på din annonce?

Sæt 10 annoncer op, eller flere, se hvilken der performer bedst, og brug så den. Det er muligt at købe kliks ned til 10 øre stykket, så det er bare at komme igang :-)

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 09:29

Hej Casper

Det er faktisk mest selve klikprisen jeg døjer med, nu skriver du selv "Det er muligt at købe kliks ned til 10 øre stykket" og jeg forstår simpelthen ikke hvordan du kommer helt derned, jeg skal helt op på 3kr stykket før jeg begynder og få visninger.

Mvh Kristian

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 09:34

Måske du vil "sælge" det samme produkt som mange andre derinde?? Jo mere konkurrence jo dyrere.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 09:46

Flemming>> Er det min målretning eller mit produkt der afgør det?

Mvh Kristian

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:10

Kristian T:

Flemming>> Er det min målretning eller mit produkt der afgør det?

Mvh Kristian

Hej Kristian,

Tjek mit første svar. Forstod udemærket godt dit spørgsmål, og så gav jeg dig nogle tips til hvordan du får bedre klikpriser. :) Men husk at jo flere der klikker på den ud af målgruppen, så får du billigere klik :)

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 12:42

Selvfølgelig gælder dem om og få en masse klik, men skal det også forstås sådan at jo større volume af klik men får sendt igennem jo bedre vil klikprisen blive?

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 13:17

Kristian T:

jeg skal helt op på 3kr stykket før jeg begynder og få visninger.

Denne sætning giver mig opfattelsen af at trådstarter kun taler om afregning pr. klik CPC, mens Caspers fif handler om at sætte gang i kampagner der er afregnet pr. 1000 visning CPM.

Derfor taler i sandsynligvis forbi hinanden.

@Kristian
For at få lave klikpriser skal du snitte en annonce der er så god, at der klikkes så ofte på den - at det bliver en lavere klikpris end hvis du valgte at købe den til klikprisafregning.

Som Casper er inde på - kræver det at du splittester løs som en gal.

For mit eget vedkommende opnåede jeg ~15% forskel på resultatet, da jeg spejlvendte mit billede. Når jeg kigger mod venstre klikker folk oftere end når jeg kigger mod højre.

Tilmeldt 20. Oct 09
Skrevet kl. 19:57

Det kan sagtens være det der går galt Thomas, det er ihvertfald CPC jeg tænker på, men det kan selvfølgelig være det er er mit problem. Altså at jeg skal satse på en bedre kampagne på CPM for og få de lave priser, jeg troede nemlig når folk snakkede om 1kr pr klik så var det på CPC.

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 10
Indlæg ialt: 524
Fra  Bigum&Co Skrevet kl. 20:47

Kristian T:

.. jeg troede nemlig når folk snakkede om 1kr pr klik så var det på CPC.

Det er det ikke. Som du ved giver det slet ingen visninger at byde så lavt. Skyd 3-5 CPM annoncer i gang, med varierende billede - så kan du lynhurtigt se hvad spillet går ud på.

I oversigten er der nemlig en kollonne der hedder gennemsnitlig CPC... dvs du her får et tal der er direkte sammenlignligt med en CPC kampagne der er magen til.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)