Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med lækre strømper

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er webshoppen med strømper endelig online. Jeg måtte vente næsten 2 måneder på at få min betalingskortsaftale, og det var ikke lige med i planen. Jeg har kun ét mærke på hylderne her i starten, men fra det nye år, kommer et helt ny kvalitetssokker ind fra England.

Bliver I fristet, så skriv en PM og får 25% rabat. Kritik på shoppen modtages også meget gerne.

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:52

Du burde skifte Drupal Fav-icon ud med dit eget :o)

mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:07

det ser fint ud, dog synes jeg din check-out side virker noget forvirrende med ret mange ting man skal tage stilling til på én gang. Måske der kunne arbejdes lidt mere på lige netop den side (eller dele den op i flere sider)

Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:02
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 08:35

Fin webshop!

Men som CMS siger, så er der lidt forvirring når man skal betale osv.

Nu har du vel forhåbentlig også brugt de 2 måneder det tog for at få betaling med kort fornuftigt, med en masse SEO arbejde osv? ;)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:53

Flot shop!!!

En hurtig gennemgang, også rent fagligt.. Hvis du "kun" vil handle sokker, - vil du ikke godt få købt en fod til dine produktbilleder??? Måden du præsenterer dine sokker er så "brugt" og så "nederen" en måde at gøre det på.. En anden ting er din seo..

Jeg var inde på en sok, hvor titlen på siden er "Stribe no 6 | Thissock"  http://www.thissocks.dk/stribe-no-6

Hvordan søren skal google finde ud af hvad det handler om? - Og hvad skal jeg google for at få den præsenteret i de organiske søgeresulatater?;-) En ting er sikkert - jeg kommer aldrig til at søge efter "stribe no 6" - for jeg ved ikke det findes.. - Kan du følge mig?

Drop dit firmanavn i titlen - og brug pladsen til noget brugbart - det kan iøvrigt meget nemt komme til, blive til noget som slet ikke er tiltænkt - har du tænkt over det?:P

Og mht din billeder - kan du ikke få tilpasset enten dine produktbilleder - eller dit "pop-up vindue" så det passer sammen, så man slipper for at scrolle når man zoomer billedet?

Men bortset fra det superflot shop! Held og lykke med det.

vh/ Ulrik  

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:35

Ulrik - mensbasic.dk:

Drop dit firmanavn i titlen - og brug pladsen til noget brugbart - det kan iøvrigt meget nemt komme til, blive til noget som slet ikke er tiltænkt - har du tænkt over det?:P

vh/ Ulrik  

Haha, Jeg troede sku det var meningen. Tænkte - Det er verdensklasse at kalde sin shop det. Men kan selvfølgelig være jeg bare blev snydt?

Er det meningen Kent?

Men flot side. Synes det ser rigtigt godt ud. Overskueligt og er klart et sted jeg nok kommer til at besøge i fremtiden. Jeg mangler flere forskellige mærker osv. Men det arbejder du jo på, som du skriver - Så det skal nok blive spændende.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 09:39

Mark:

Haha, Jeg troede sku det var meningen. Tænkte - Det er verdensklasse at kalde sin shop det. Men kan selvfølgelig være jeg bare blev snydt?

hahaha.. - men det du tænker er det ikke med U - altså suck?;-) - Tror måske bare ikke shopejer vil ha' den association...;-) Men hvad ved jeg?!?

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 09:47

Jo lige præcis, det er det :). Det der gør det så genialt. Er jo ikke helt præcist det ord, men ville jo tænke på det alligevel og så husker man den side.

Tror enda jeg ville snige et stort S ind i logoet hvis jeg var dig. ThisSocks.dk - Men ved selvfølgelig ikke om det er det du har prøvet på eller bare var en fejl.

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:35

Tusinde tak for alle de mange gode svar. Jeg vil da godt indrømme, at når man sidder alene med sådan et stort projekt, kan det godt være svært at tænke objektiv nogle gange. Man er hurtig til at blive enig med sig selv om hvad der er bedst, og det er ikke altid lige smart. Godt at I kan bringe nogle spørgsmål på banen :o)

Jeg vil prøve at besvare så godt jeg kan:

Med hensyn til logo, så er det ikke det endelige logo, men blot et midlertidigt. Derfor er fav-ikonet heller ikke skiftet ud, men det kommer.

Checkout er jeg rigtig glad for at nogle tog op. Jeg har brugt en ”one page checkout” og hadede den også selv meget i starten, men efter at have læst for og imod, syntes jeg den var meget smart. Hele ideen er at samle alt på en side, for at gøre det mere overskueligt. Det er bestemt ikke meningen at det skal være forvirrende, så den skal jeg have taget op igen. Måske fjernet lveringsadresse, så den standard er afkrydset. Er der andre kommentarer til netop den? Måske nogle der har nogle faktiske data på om det hjælper at samle alt på én side kontra at splitte det op.

Så er der søgeoptimeringen. Her mener jeg selv at der er gjort en del. At man ikke ser ordet Strømpe som en del af titlen, var faktisk lavet på baggrund af Thomas Rosenstand’s gamle blogpost om søgeords kannibalisering, men jeg kan godt se nu at jeg måske har overfortolket lige her, og ladet SEO komme før brugervenlighed. Det er en klar fejl jeg skal have rettet op på.

Med hensyn til produktbillederne, har jeg taget den nemme udvej og brugt producentens. Dog er de alle blevet farvekorrigeret, da de i forvejen var helt håbløse. Til gengæld er der brugt meget tid på at lave unikke produkttekster til alle produkterne.

Selve navnet er meningen, at det skal være lidt catchy og ironisk. Hellere blive husket for noget, end helt glemt. Om der skal stort S ind i logo, kan der være noget om, men den tager jeg lige med logodesigneren.

Håber jeg fik alt med, og igen tak for rigtig god og brugbar kritik.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)