Tusinde tak for alle de mange gode svar. Jeg vil da godt indrømme, at når man sidder alene med sådan et stort projekt, kan det godt være svært at tænke objektiv nogle gange. Man er hurtig til at blive enig med sig selv om hvad der er bedst, og det er ikke altid lige smart. Godt at I kan bringe nogle spørgsmål på banen :o)
Jeg vil prøve at besvare så godt jeg kan:
Med hensyn til logo, så er det ikke det endelige logo, men blot et midlertidigt. Derfor er fav-ikonet heller ikke skiftet ud, men det kommer.
Checkout er jeg rigtig glad for at nogle tog op. Jeg har brugt en ”one page checkout” og hadede den også selv meget i starten, men efter at have læst for og imod, syntes jeg den var meget smart. Hele ideen er at samle alt på en side, for at gøre det mere overskueligt. Det er bestemt ikke meningen at det skal være forvirrende, så den skal jeg have taget op igen. Måske fjernet lveringsadresse, så den standard er afkrydset. Er der andre kommentarer til netop den? Måske nogle der har nogle faktiske data på om det hjælper at samle alt på én side kontra at splitte det op.
Så er der søgeoptimeringen. Her mener jeg selv at der er gjort en del. At man ikke ser ordet Strømpe som en del af titlen, var faktisk lavet på baggrund af Thomas Rosenstand’s gamle blogpost om søgeords kannibalisering, men jeg kan godt se nu at jeg måske har overfortolket lige her, og ladet SEO komme før brugervenlighed. Det er en klar fejl jeg skal have rettet op på.
Med hensyn til produktbillederne, har jeg taget den nemme udvej og brugt producentens. Dog er de alle blevet farvekorrigeret, da de i forvejen var helt håbløse. Til gengæld er der brugt meget tid på at lave unikke produkttekster til alle produkterne.
Selve navnet er meningen, at det skal være lidt catchy og ironisk. Hellere blive husket for noget, end helt glemt. Om der skal stort S ind i logo, kan der være noget om, men den tager jeg lige med logodesigneren.
Håber jeg fik alt med, og igen tak for rigtig god og brugbar kritik.