Tak skal I have, for jeres gode råd. Som er taget til efterretning, alle jeg spørger, siger at en fysisk butik ikke er for mig ligenu. Vi har snakket om det herhjemme og er blevet enige om, at vi indretter os på følgende måde: Vi har en 3 værelses. Et af værelserne bliver brugt til kærestens hobby, rollespilsfigurer, han må indrette sig derinde som han vil. Et andet af værelserne er soveværelse/tv-stue. Det sidste bliver mit værelse, hvor jeg kan udfolde mig kreativt. Jeg vil indrette mig som jeg har lyst til, og det skal indholde et hæve-sænkebord hvor jeg både kan arbejde på pc men også stå og male og tapetserer...... Derudover skal der være opbevaring af alt mit grej, tapet, redskaber osv. Et lille bord og 2 stole, til hvis der kommer kunder, købere. Og så et udvalg af mine møbler. Der skal selvfølgeligt også være plads til at jeg kan istandsætte møbler. Derudover vil jeg gøre mere ud af mine hjemmeside, få den seo optimeret, har installeret google analytics, som jeg lige skal finde ud af at bruge..... Jeg vil gennemgå de gode råd, jeg fik i en anden tråd ang. min hjemmeside og implementere dem. Har fået et forslag fra en med amino om at lave nogle flotte flyers, som jeg kan dele ud i lokalområdet, med billeder af det jeg laver og henvisning til hvor og hvordan jeg kan kontaktes.....
Det bliver ikke et traditionelt hjem, med tv stue, spise stue og soveværelse, men et hjem der bærer præg af vores interesser. Får vi gæster til spisning vil dette foregå inde i kærestens rum, ved hans bord.
Ja, det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om på dette tidspunkt af døgnet :) |
Fashion-Seller:Spar alle de penge du kan, og så find en måde, hvorpå du kan sælge dine produkter eller ydelser. Måske til andre butikker i starten, og på den måde få et godt flow
Meget enig med Fashion. Har selv en bekendt som samarbejder med en større malerbutik, hvor hendes istandsatte møbler og egne design indgår i malerbutikkens vindue. Det sælger hun ganske pænt ved.
/Henrik