Jeg har fået tilbudt et meget attraktivt butikslokale til 3000 godt og vel om måndeni leje...... Men min kæreste bliver sur og sætter stop for mine drømme...... Jeg er så ked af det..... Hanmener jeg skal være ordentligt rask inden jeg tager det næste skridt, men jeg ved med mig selv at hvis jeg fik mit eget sted hvor jeg kunne udfolde mig kreativt, ville det være med til at få mig friskere..... Har skrevet omd et i en anden tråd, men overskriften og emnet var noget andet, så derfor jeg skriver igen.... Har virkeligt brug for gode råd..... Har lige fået en mail fra udlejer om at der er interesse for lokalet af andre..... Er på nuværende tidspunkt på kontanthjælp, men har af min sagsbehandler fået go for at tage jobs ind, som så bliver modregnet kontanthjælpen..... Ved ikke om dette også gælder hvis man starter sin egen butik..... Åhhh altså....... Det er svært at lægge drømmen fra sig.......
|
Hej Lone
Du er nødt til at lytte til din kæreste på et eller andet plan, for hvis der ikke er opbakning hjemmefra til dit projekt er enten projektet dødfødt på forhånd eller også risikerer du at dit forhold ryger sig en tur.
Og i begge tilfælde vil det ganske givet påvirke din virksomhed i negativ retning.
At starte en ny virksomhed op fra bunden, at knokle for at få kunder i butikken og ellers i det hele taget at få det til at løbe rundt kan være en hård kamp, især i starten så det er meget vigtigt at du har dit bagland i orden.
Hvis du samtidig ikke er fysisk helt på toppen, er det som din kæreste også nævner måske ikke det rette tidspunkt at springe ud på så dybt vand, for din udlejer er ligeglad med om du ligger syg en hel måned og ingen penge tjener, han skal nok forlange huslejen betalt alligevel.
Jeg hælder lidt i samme retning som din kæreste, at du skal have styr på dig selv inden du springer ud hvor du måske ikke kan bunde, hvis du ikke kan give dig 100% i dit nye projekt har du ikke givet det og dig selv det bedst mulige udgangspunkt.