Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i? PolitiGuiden.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino,

Jeg har netop lanceret hjemmesiden www.PolitiGuiden.dk

.. og jeg er meget interesseret i at høre hvad i synes. Siden er lavet i wordpress og jeg er absolut nybegynder, så ALT feedback er meget velkommen Smile

Da jeg er mindst lige så grøn til SEO, modtager jeg også gerne råd indefor dette område (her tænker jeg på hvis jeg har lavet nogen åbenlyse bommerter). Godt 100 personer har downloadet guiden (og tilmeldt sig mit nuhedsbrev) indenfor de første par dage, men nu er "traffikken" gået lidt i sig selv. Dette skyldes nok at de 4 link jeg postede på diverse fora er røget om på side 2Stick out tongue!

Nevertheless - alt ris og ros er velkommen. På forhånd tak.

Tue Nielsen

PS: Og er der nogle herinde som er trætte af finanskrisen og ønsker at blive statslig ansat, så download endelig guiden Big Smile

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:17

Det vil virke mere 'troværdigt' hvis der stod et par linier om forfatteren. "Mit navn er Tue, jeg er 23år og politielev og bla bla bla".

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Jeg synes at det er flot lavet, bemærkede dog stavefejlen "uafhændigt" nederst på siden. Held og lykke.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

IOOS Internet ApS:

Det vil virke mere 'troværdigt' hvis der stod et par linier om forfatteren. "Mit navn er Tue, jeg er 23år og politielev og bla bla bla".

Det er en guide og ikke en personlig profil. Hvorfor følger du ikke dit eget råd, din profil herinde er da efter min mening, blevet mere anonym og upersonlig :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Høje Tåstrup
Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:29

- Eventuelt gøre det mere tydeligt, at det er GRATIS at downloade.

- De forskellige punkter, såsom "svar og spørgsmål" osv skal gøres mere tydelige.

- Nederst vedr. højskoler kan godt have sit eget emne ( kunne hedde kurser eventuelt )

- Du kunne uploade video'er med henblik på træningsmetode

- Der er også nogle samfundsfaglige kvalifikationer du skal have til prøven

-"Har du flere spørgsmål, så send dem til guide@politiguiden.dk vi svarer indenfor 48 timer. De bedste spørgsmål vil blive uploadet til denne side, så alle kan få glæde af dem." - Kan du ikke komme med det budskab øverst oppe? Måske fortolket anderledes.

Ved godt du sælger nogle produkter, men måske at give lidt mere service til kunden, før de eventuelt "belønner" dig ved at købe produktet.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:31

Jeg tror at de råd der står, vil vægte højere mere hvis folk kan se de kan se det kommer fra en politimand/elev, eller anden faglig ekspert.

Vedrørende min profil så er det ganske oplagt. Jeg vil gerne have folk ind på mine website(s), derfor virker min profil måske mere anonym end før, men mine besøgstal (fra amino) er steget og jeg får flere flere amino henvendelser end før (meget andet kan selvfølgelig også spille ind). :) 

Tilmeldt 14. May 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 19:38

slettet

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:42

Hej Tue.

… Og forhåbentlig kommende kollega.

Jeg læste lige lidt på siden, og har kigget lidt på guiden – Det er fantastisk arbejde, og virkelig noget der kan bruges.

Men som Casper nævner, så kunne det være en god idé at oplyse hvem du var. Personligt vil jeg tage siden mere seriøs, hvis jeg blev informeret om, at du var politielev - Og man derved ved at du har været igennem det, og ikke bare taler.

Jeg arbejder selv hen mod at starte på politiskolen, når jeg bliver 21. Så med de ekstra informationer der nu er kommet, er jeg jo endnu bedre rustet. Så selvom jeg allerede har valgt min uddannelse som jeg tager inden politiskolen, så er jeg da et skridt nærmere drømmen med din side og guide.

5 stjerner er sendt i din retning - Held og lykke de næste år på skolen.

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Brøndby
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:39
Hej Tue. Tillykke med din side. Jeg går meget stærkt ud fra, du har gang i en side, hvor du på sigt kan få noget profit. Husk nu for søren at adskille dit private foretagende med dit profesionelle arbejde som politimand, specielt, når nu du bevæger dig indenfor samme område, som din arbejdsgiver. Ps. Jeg er selv uddannet politimand.
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:48

Rigtigt flot lavet denne sideSmile

Hvilken af højskoler giver bedste grundlag til at starte på politi skole, for jeg ved der er stor forskel på de dansk idræts højskoler, hvor hård træning der laves der, dette kunne godt tilføjes hvem egner sig bedste til at forbedre sin til optagelse prøven til politi skolen.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)