Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i? PolitiGuiden.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino,

Jeg har netop lanceret hjemmesiden www.PolitiGuiden.dk

.. og jeg er meget interesseret i at høre hvad i synes. Siden er lavet i wordpress og jeg er absolut nybegynder, så ALT feedback er meget velkommen Smile

Da jeg er mindst lige så grøn til SEO, modtager jeg også gerne råd indefor dette område (her tænker jeg på hvis jeg har lavet nogen åbenlyse bommerter). Godt 100 personer har downloadet guiden (og tilmeldt sig mit nuhedsbrev) indenfor de første par dage, men nu er "traffikken" gået lidt i sig selv. Dette skyldes nok at de 4 link jeg postede på diverse fora er røget om på side 2Stick out tongue!

Nevertheless - alt ris og ros er velkommen. På forhånd tak.

Tue Nielsen

PS: Og er der nogle herinde som er trætte af finanskrisen og ønsker at blive statslig ansat, så download endelig guiden Big Smile

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:17

Det vil virke mere 'troværdigt' hvis der stod et par linier om forfatteren. "Mit navn er Tue, jeg er 23år og politielev og bla bla bla".

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Jeg synes at det er flot lavet, bemærkede dog stavefejlen "uafhændigt" nederst på siden. Held og lykke.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:22
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

IOOS Internet ApS: