Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i? PolitiGuiden.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Rune Gjersvik:

Det er en guide og ikke en personlig profil. Hvorfor følger du ikke dit eget råd, din profil herinde er da efter min mening, blevet mere anonym og upersonlig :)

Mvh. Rune.

Underligt ulødigt statement, håber da du har sendt Casper en undskyldning. Har svarer på et indlæg og giver et svar han mener er korrekt, og så blander du dig med kritik af indholdet af hans profil?

Som der i øvrigt da ikke er noget galt med, den henviser til de ting han beskæftiger sig med.

Du må have haft en kortslutning. Og hvem gør dig til dommer for hvad der er personligt og upersonligt og hvad blander du dig i anonymitet for? Casper er i øvrigt på ingen måde anonym.

Hvis du ikke ønsker anonyme profiler på Amino, så tag den med Thorborg. ellers sørg for at overholde retningslinerne om ikke at gå efter manden :)

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:07

En rigtig fin blog :)
Men, gør opmærksom på at din bog er gratis som noget af det første.

Held og lykke med projektet. 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 18:45

Hej alle,

Først og fremmest - tak for alle kommentarerne Smile

@ IOOS: Det er ikke mig som har skrevet guiden, men jeg har da bidraget med inspiration. Derudover fungerer jeg som "webmaster" og alt-mulig-mand. Men ja, god ide at få personaliseret siden - det vil jeg arbejde på. (PS. og så er jeg altså ikke elev Stick out tongue

@ Rune Gjersvik: Tak for det - og stavefejlen er rettet.

@ Martin Hinrichsen: God ide at gøre mere opmærksom på, at guiden er gratis. Resten af dine råd vil jeg også implemtere hen af vejen. Vedr. artiklen om højskolen så er det meningen at der skal komme mange flere artikler til løbende, og jeg kan jo ikke bare give dem alle en plads i menuen?

@ RBN: Tak for det Smile Og held og lykke med uddannelsen, når den tid kommer.

@ Bremen: Du har fuldstændig ret, men den har vi taget på PM

@ Michael Christiansen: Tak for det. Og god ide med højskolerne, det arbejder jeg videre på. Har allerede et par ideer.

@ Kaare Bøje: Tak, og korrekt set det med synligheden af "gratis" effekten. Jeg synes egentlig jeg har skrevet det mange gange, men kan se at flere har påpeget det, så jeg er nok blevet "blind" af at rodde så meget med siden. Jeg flasher det endnu større.

Tak til alle Yes

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 19:00

Hej Tue

Meget fin side. Der skal dog rettes nogle få stavefejl, så er den nærmest perfekt Yes

fx. 

Samligning af 7 forberedende højskoler,

der må godt stå "SAMMENLIGNING" Smile

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 19:26

Afgjort og fejlen er nu rettet Embarrassed

Kan man ikke få et plugin til Wordpress som retter stavefejl Stick out tongue

Tak for rettelsen..

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:32

Hej Tue.

Tak for det.

Jeg havde også opfattet det som om, at du var politielev - eller i hvert i gang.

Er der en anden i Teamet der er under uddannelse til betjent, eller hvordan har I fået oplysningerne frem? Smile

Venligst - Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 19:48

Hej Tue

Jeg er selv politiassistent og har brugt en del fritid (personlig træner) på at træne kommende elever.

Du får også lidt feedback set fra min side:

Først om fremmest, så er din grund idé set før. Den findes både med Navy Seals, Rangers, SAS osv, men den er ikke set før i forhold til dansk politi. Jeg synes det er et super intiativ og der er behov og grundlag for din ide. GODT!

1. Jeg synes ikke din opsætning og farve valg giver mig associationer til politiet. Det mener JEG at det skal. Ikke dermed sagt at det skal være en kopi af politiets hjemmesider, men man må gerne kunne genkende lidt af det.

2. Fjern de veltrænede fitness billeder af kvinder og mænd hakket i marmor. Dem der har behov for din side, er dem der er i tvivl om de kan. Dem der kan og tror på sig selv, vil ikke bruge hverken guide eller blog. Dem der har behov for din side, er dem der er i tvivl, måske har 5-10 kg for meget eller lignende. De bliver "skræmt" af endnu en side med fotos af "perfekt" trænede mennesker.

3.Tjek for stavefejl og dårligt sprog!!

4. se evt. om du kan bruge en smule politi fagudtryk, dog uden at tale "nørdesprog". Fagsproget drager de mennesker, som er er interesseret i politiets arbejde.

5. Selve konceptet og guiden virker super (jeg har dog ikke nærlæst guiden)

Super initiativ men mangler lidt finpudsning.

/Peter K

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 21:12

@ RBN: Ja, jeg er betjent, bare ikke elev som du skrev Smile Men alt informationen i guiden er enhver mand tilgændelig, der er ingen "insider" viden - blot en masse erfaringer fra nogle som ved meget om træning og som har gennemgået optagelsen selv.

@ Peter: Tak for din feedback Smile

1: Jeg har leget lidt med farverne og blå og hvid blev lidt kedeligt, synes jeg. Derfor tilføjede jeg den orange farve. Du har helt ret i at hjemmesiden godt kunne ligne politiets lidt mere. Det vil jeg rode med det næste stykke tid. Men har desværre ikke helt evnerne til at slå mig løs.

2: Du har måske ret, men jeg er ikke overbevidst. Når man kigger på på udstillingsvinduer ser man jo heller ikke et par cowboybukser sidde på en halv tyk dame med en stor ***. Tværtimod. Man skal ved se at det virker. Jeg vil dog arbejde på at sætte nogle politifolk ind i stedet for de trænede "græske guder".

3: Hehe, ja du er ikke den første der bemærker det. Hvor bliver det wordpress plugin af som kan rette mine stavefejl Big Smile

4: God ide!

5: Tak, det synes vi også

Tak for alt jeres feedback - Tue

Tilmeldt 6. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:40

politiguiden

Synes det er en flot side og har brugt den meget...Jeg er tidligere dansk mester i judo i politiets idrætsforening og synes at det er det bedste matriale man kan få og det mest seriøse der er på nettet.....

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)