Hej Amino'er Først, ved jeg ikke om emnet er placeret korrekt, hvis ikke, beklager jeg. Jeg har lige modtaget et brev fra Skat om jeg ikke har indberettet min moms til tiden, og har jo fået en "bøde" på 800,- kr. Dette forstår jeg ikke, for har udemærket godt været klar over jeg snart skulle indberette den, da jeg startede forretningen d. 1/9-10, men fik at vide jeg ville modtage en email omkring dette, og det har jeg selvfølgelig ikke fået. Det vil så sige at uanset hvad er jeg tvunget til at betale den bøde på 800,- kr. ? Selvom jeg faktisk tidligere har ringet til dem og hørt om hvornår jeg skulle indbetale moms? Der fik jeg bare svaret, du skal betale når du modtager en mail fra os. Men ja, den har jeg jo ikke rigtig modtaget og modtager nu dette brev. Jeg har jo ikke rigtig lyst til at betale en "bøde" på 800,- kr. da jeg ingen email har modtaget. Er der nogen der evt. har erfaringer med dette om hvad man evt. kan gøre? Skat er ikke ligefrem det sjoveste mennesker at snakke med, de er ofte ligeglade med en, og det tager altid 30 min. at komme igennem? Håber på en kan hjælpe mig :) Ps. Har ledt i mine mapper på skat.dk for at se om min email adresse står korrekt, men dette har jeg ikke haft held med at finde. Hav en fantastisk god weekend :) Mvh. Martin |
Hej.
Har du oplyst din e-mail adresse til SKAT?
Prøv at checke dit reigstreringsbevis.
MvH
Peter