Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momsfrit butikslokale

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har fået tilbudt et attraktivt butikslokale i Hellerup, på 33 m2, til 10.000 i leje pr. kvartal.

Det ligger et stenkast fra hvor vi bor.

Har svært ved at overtale kæresten til at synes idéen er god....

Vil bruge lokalet til at istandsætte og sælge gamle møbler.....

I prospektet står der at lokalet er momsfrit, hvilket jeg ikke ved hvad betyder og indebærer....??

Det kribler i mine fingre for at få fat i lokalet.......

Der er et forlokale og et baglokale med thekøkken.....

Fra Hadsten
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 18:29

Lone71:

I prospektet står der at lokalet er momsfrit, hvilket jeg ikke ved hvad betyder og indebærer....??

Ikke alle erhvervslejemål er med moms. Det betyder at du ikke skal betale moms af lejeudgiften. Så den lejeudgift der står angivet er også den du skal betale. Der bliver altså ikke tillagt moms som du så kan få refunderet, hvis du er momsregistreret.

mvh
Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38

Lone71:

Betyder at der ikke bliver tillagt moms på huslejen. Det har kun noget økonomisk at sige, hvis lejer IKKE er momsregistrereret.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 10:24

Tak for svar, vi var lige ovre og kigge ind af vinduet, hold op hvor ser det bare lækkert ud, tilpas størrelse til mig og mine ting, med et fint stort baglokale med thekøkken...... kunne have vores hunde med i baglokalet, mens jeg gik og gjorde møbler istand....... have computer, og lave indretninger - tegne mm. i baglokalet... og udstille mine ting i forlokalet....... suk altså.....

Meeen min kæreste vil ikke høre tale om det..... hans siger der ikke nødvendigvis kommer flere kunder blot fordi man har et lokale, hvilket jeg ikke vil give ham ret i......

Huslejen er billig, godt 3000 om måneden............

Suk, kan I herinde komme med gode argumenter for hvorfor et sådan lokale vilel være super for forretningen??

Det skal så lige siges at jeg lider af angst og skal starte en angstskole i januar, det tager 6 uger...... og er på 25 timer ugentligt......

Han er bange for jeg ryger ned med flaget og så vi står med alle de udgifter og ingen indtægt......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)