Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt Fisk på dk4 - hvad skal der til?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark MK:

Hej Mads,

Du har som jeg ser det, rigtig gode muligheder for at få "det til at løbe rundt" + lidt mere.

Du har en mailingliste med 5500 modtagere.
Du har et TV-program
Du har flere aktive sider.

Det burde være rimelig nemt for dig, at forhandle nogle gode aftaler på plads. Og samtidigt få en sjat ind via reklamer samt gode nyhedsbreve.

Skriv gerne en pm :)

Mark

Du har fået en pm :-)

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:44

Casper Blom:

Hej Mads,

Det er nogle fine sider du har. Du kan måske overveje at investere i fx. Søgemaskineoptimering så du får nogle flere besøg. Ellers synes jeg faktisk det ser ud til at der er ret meget aktivitet derinde..

Men 5500 tilmeldte er ret godt, hvis du får sat et nyhedsbrev op, som fungerer godt med reklamer osv. Så kan du virkelig hive mange penge igennem dem.

Du kan jo også bare skrive ærligt og redeligt at hvis lystfiskerne bestiller igennem dine links, så hjælper de med at holde det kørende. Det kunne jeg også forestille mig at butikkerne var med på, for det sikre jo dem en del kunder.

Men det ser ud til at du har gjort nogle tanker omkring det.

Jeg skal heller ikke kunne sige om lystfiskerne er dedikeret nok til dine udsendelser, så de gerne vil donere. Men det ene udelukker jo heller ikke det andet kan man sige :-)

Det ene udelukker bestemt ikke det andet :-)

Jeg er nok ikke oppe på beatet med hensyn til at sætte nyhedsbrevet ordentligt op - men jeg har sendt et ud i dag - med nogle affiliatelinks i - så nu må vi se hvordan det går...

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 15:51

Sådan er det jo - man kan jo ikke både vide alt om fisk og om affiliate :-)

Du kunne evt. overveje at indgå samarbejde med en der virkelig vidst hvordan man tjente penge på hjemmesider. For der er bestemt meget potentiale i dine sider..

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:56

Casper Blom:

Sådan er det jo - man kan jo ikke både vide alt om fisk og om affiliate :-)

Du kunne evt. overveje at indgå samarbejde med en der virkelig vidst hvordan man tjente penge på hjemmesider. For der er bestemt meget potentiale i dine sider..

Jeg er altid klar på et samarbejde - så hvis nogen kunne være interesseret, så kan vi da tale om det!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)