|
Casper: Tror stadig ikke helt du forstår, hvor jeg vil hen. Jeg ser det ikke som et statussymbol, men som en nem og uforpligtende måde, læserne af min blog kan abonnere på mine indlæg på. Et slags let og uforpligtende alternativ til rss og nyhedsmails. For at det ikke skal se totalt taberagtigt ud for dem, jeg gerne vil have til at tilmelde sig (folk, der gider læse min blog, men måske lige skal mindes om det indimellem) sætter jeg pris på, at venner og familie og aminoer så at sige vil agere stand-ins. I virkeligheden ikke så meget anderledes end når folk, der åbner en ny café beder venner og familie om at sætte sig i den i begyndelsen, så nye gæster ikke skal mødes af et tomt lokale. |
Så hvis jeg var fast læser af din blog, så skulle jeg tilmelde dig din facebook for at have endnu en måde hvorpå jeg kunne se at du havde skrevet endnu en blog ?
Det er jo en sød tanke Jakob, men med de værktøj der idag ligger til rådighed for gemme værdifulde og relevante sider på, så har dine læsere ikke brug for endnu et alternativ på din facebook side, hvis dette altså er dens eneste formål?
Så jo jeg tror desværre godt jeg forstår. og kan ikke se værdien i det for mig som bruger. Det er netop hele min pointe, en facebook side er god og pisse effektivt værktøj - hvis man formår at bruge det rigtigt i forhold til at genere en værdiskabende process med sine læsere og i det hele taget har en strategi i forhold til at agere på ens side.
Bliv gratis medlem