Sådan, har selv giver 35 "synes om"'er og fået 7 igen, det er da rimeligt godt gået... |
Hej Skønhed og Pleje
Du har hermed også fået en "like" af mig - vær venlig at sende en den anden vej også
Go'aften!
Sådan, har selv giver 35 "synes om"'er og fået 7 igen, det er da rimeligt godt gået... |
Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk
Hej Skønhed og Pleje Go'aften!
|
Mindst 8 |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
22 down, 3 to go ... |
"Liker" lystigt !! - mest med min personlige profil. I er stadig velkomne til at like retur på www.facebook.com/rrprint // Heidi Graff |
RR Print og Filmnose er nu også "liket"! |
Gør man heller ikke rigtigt - men du får mulighed for at ændre den til noget nemmere end den som Facebook automatisk genererer til dig.. som eks. www.facebook.com/greenendk Film Note og et par andre har fået et par likes fra min personlige profil.. |
Har lige været igennem en stribe mere... Tager gerne imod flere på : www.facebook.com/netgavekort På frohånd mange tak.....
|
MVH Thomas Madsen
Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk