Hej Sanne.
Tillykke med din nye hjemmeside.. Modsat nogle af de andre har jeg ikke så meget imod den megen tekst på din forside. Tværtimod, så din type side, hvor man er ude i noget "behandlings-halløj", så tror jeg nemlig man i første omgang er ude i noget informationssøgning, -og det er fint - synes jeg - at man så bliver præsenteret for noget tekst om emnet med det samme man komme ind på siden..:)
Jeg tænker bare - hvordan skal jeg komme ind på din side? - hvad er mit behov, før jeg får brug for dig - og hvad ville jeg google for at du gerne skulle blive præsenteret i søgeresultaterne?
lige nu ser der ud som om du prøver at optimerer på
"følelsesmæssig frihed med EFT og thehealing"
Det er måske nok de korrekte ord rent fagligt - men det var IKKE ord som jeg overhovedet ville tænke at jeg skulle google, hvis jeg havde et eller andet latent behov for dine ydelser.. - Så forstår jeg mig langt bedre på Aloe Vera, healing, terapi og message.. - Jeg ved det ikke - det er bare en tanke, at de måske er lidt mere "søgemaskinevenlige" ord at optimerer din forside på, da den i fremtidenslys sikkert bliver den du får flest backlinks til..
Jeg er enig i, at der skal være et link i dit logo - men jeg tror det er en forglemmelse da du jo ihvertfald har givet det en "titel" = "home" - den skal så nok ikke hedde "home" eller "hjem" når nu du får lavet linket, - jeg tror jeg ville give det titlen feks. med de nøgleord jeg skrev før - Aloe Vera - message - healing m.v., for når der kommer et link i vil google betragte det som 1. link på siden (alle dine sider)
Det var sådan lige min første indskydelse da jeg så din side, - men ellers yderst troværdig og informativ side. - FLOT - men jeg tror du skal tænke lidt over hvad der er de gængse folkelige ord, som bliver brugt i forbindelse med dine ydelser - brug evt. googles egen Adwords søgeordsværktøj
vh/ Ulrik