Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er igang med at lave en ny webside, og vil meget gerne have jeres kommentarer til den. Desuden vil jeg gerne sætte nye billeder ind på den, har i nogle fif til, hvor jeg kan finde nogen, jeg kan bruge uden problemer.

www.in2care.dk

Håber på jeres hjælp.

mh

Sanne

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:10

En rigtig flot side.

Skrifttypen på http://www.in2care.dk/hvem-er-jeg er ikke den samme som resten af siden.

Jeg savner at dit logo

er linket til din forside (Home)

Home bør måske lige oversættes til dansk Hjem eller Forside

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 11:24

Hej Sanne

Jeg synes også det er en fornuftig side, men jeg har to ting. Først så går "Home" ind og blokerer for dit logo, men smart at man kan forstørre teksten på siden.

Min vigtigste kommentar er dog budskabet på forsiden. Som besøgende er det meget tungt at komme til en forside med et billede og så rigtig meget tekst. Jeg tror det er bedre at gøre forsiden mere indbydende eventuelt med nogle billeder af det du laver. Og forsøg samtidig at sælg dig selv og budskabet lidt bedre. Når man kommer ind på forsiden skal det være let og overskueligt at se hvad du tilbyder.

Du kunne eventuelt appelerer til folks behov ved at stille åbne spørgsmål på forsiden.

Brug min tanker hvis du vil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:28

Ros for genneført side rent indholdsmæssigtYes

Men ellers bryder jeg mig ikke om standardløsning med solstråler foroven - lugter faktisk lidt af artisteer (hvilket måske også forklarer der intet link er i toplogo, som Tom savner).

Synes også du skulle fjerne faviconet.

Men ellers en ganske fornuftig og seriøs side.

mvh.

Brian

Fra København
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:34

Hvis du mangler billeder så ville jeg bruge www.istockphoto.com de har allle slags billeder og de er ikke ret dyre.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 11:48

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 12:01

Hej Sanne.

Tillykke med din nye hjemmeside.. Modsat nogle af de andre har jeg ikke så meget imod den megen tekst på din forside. Tværtimod, så din type side, hvor man er ude i noget "behandlings-halløj", så tror jeg nemlig man i første omgang er ude i noget informationssøgning, -og det er fint - synes jeg - at man så bliver præsenteret for noget tekst om emnet med det samme man komme ind på siden..:)

Jeg tænker bare - hvordan skal jeg komme ind på din side? - hvad er mit behov, før jeg får brug for dig - og hvad ville jeg google for at du gerne skulle blive præsenteret i søgeresultaterne?

lige nu ser der ud som om du prøver at optimerer på

"følelsesmæssig frihed med EFT og thehealing"

Det er måske nok de korrekte ord rent fagligt - men det var IKKE ord som jeg overhovedet ville tænke at jeg skulle google, hvis jeg havde et eller andet latent behov for dine ydelser.. - Så forstår jeg mig langt bedre på Aloe Vera, healing, terapi og message.. - Jeg ved det ikke - det er bare en tanke, at de måske er lidt mere "søgemaskinevenlige" ord at optimerer din forside på, da den i fremtidenslys sikkert bliver den du får flest backlinks til..

Jeg er enig i, at der skal være et link i dit logo - men jeg tror det er en forglemmelse da du jo ihvertfald har givet det en "titel" = "home" - den skal så nok ikke hedde "home" eller "hjem" når nu du får lavet linket, - jeg tror jeg ville give det titlen feks. med de nøgleord jeg skrev før - Aloe Vera - message - healing m.v., for når der kommer et link i vil google betragte det som 1. link på siden (alle dine sider)

Det var sådan lige min første indskydelse da jeg så din side, - men ellers yderst troværdig og informativ side. - FLOT - men jeg tror du skal tænke lidt over hvad der er de gængse folkelige ord, som bliver brugt i forbindelse med dine ydelser - brug evt. googles egen Adwords søgeordsværktøj

vh/ Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02

kitt:

Hej Sanne

Du kan også se, om du kan finde noget du kan bruge på www.grafikshoppen.dk

Mvh. Kitt

Hej Kitt,

når man bekræfter tilmelding til dit nyhedsbrev bliver man blot ført til forsiden. Skulle den ikke føre til en side, hvor man bliver takket for tilmelding, så man ikke er i tvivl?

Brian

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 12:36

Enig med Ulrik - mængden af tekst er ikke et problem i sig selv. Men teksten er meget besværlig at læse, fordi den er placeret i så lange linjer på siden. Øjet har simpelthen svært ved at følge så lange tekstlinjer. Det er derfor, avisartikler er delt op i spalter.  

Og så er din description aaalt for lang. Den er på 555 tegn og tre fjerdedele af den kan ikke ses i en Googlesøgning.

Der er også forskellige kommateringsfejl.

Venligst

Rasmus

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:04

Jeg foreslår at du opretter en introduktions video

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)