Hej
Der er mange unge om sommeren, det fortrukne ville være en Is-bar og noget cafe ved siden af, du skriver bare hvis da er spørgsmål.
mvh arlo
Tak for svaret.
Jeg har aldrig været på stranden, og det er til sommer der skal stå en bar/is-bar/cafe/restaurant..
Hvordan er ungdomslivet på Hundige strand? Hvilket aldersgrupper taler vi om?
Der er blevet talt mest (teamet bag) om at starte en cocktail bar op, hvor man kan få en forfriskende drik i det danske sommervejr.
Er der evt. nogle der kender hjemmesider (udover amino) hvor der kan stå lidt tal/tekst om hundige strand?
Hej,
Du skriver i dit første indlæg "ved Hundige Strand" - betyder det på selve stranden ?
Hundige Strand er (på linie med Brøndby Strand, Vallensbæk Strand, Ishøj Strand, Greve Strand, Solrød Strand og Jersie Strand) - udover at være en del at Køge Bugt Strandpark også "Bydele" i hhv. Brøndy, Vallensbæk, Ishøj, Greve og Solrød kommuner (Hundige hører til Greve Kommune) - så det er jo ret væsentligt for forretningen om den ligger på (eller i umiddelbar nærhed af) selve stranden - eller den ligger på f.eks Hundige Strandvej.
Jeg vil gætte på at selve strandene (dvs. vandkanten) i selve området ligger ca. fra 100 til 800 meter fra parkeringspladserne (ca. 200 meter i Hundige) - så hvis ikke baren ligge på selve stranden eller lige ved parkeringspladsen så tror jeg ikke at klientellet på selve stranden har den store betydning.
Når det så er sagt, så er det folk i alle aldre fra de københavnske forstæder der kommer på strandende - dvs. unge,familier og ældre fra ovennævnte kommuner, men også fra f.eks Hvidovre, Rødovre,Glostrup og Albertlsund.
Lav en Googlesøgning på "Køge Bugt Strandpark". Så vil du kunne få flere informationer.
mvh
Jan