Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der ikke en dygtig sælger på Amino?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Matthew David Stendal Larsen:
Men jeg vil gerne have uddybbet hvad der virker halvtfærdigt, så jeg kan tage en snak med programmøren og webdesigeren om det

Der er flere ting, men eks. bunden på siden. Den skal vel ikke se sådan ud? hvis den skal det, tager jeg selvfølgelig fejl, men det virker som om der skal være noget andet :o)

"News/Blog" Der er bare et testindlæg

"partners" Der er bare en bannerreklame for Dandomain.

Og så "lover" i, at der fra ca. midten af december, også bliver mulighed for at medtage telefoner i regnestykket. Det kan I selvfølgelig stadig nå, men det begynder at knibe :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:21

igang:

Matthew David Stendal Larsen:
Men jeg vil gerne have uddybbet hvad der virker halvtfærdigt, så jeg kan tage en snak med programmøren og webdesigeren om det

Der er flere ting, men eks. bunden på siden. Den skal vel ikke se sådan ud? hvis den skal det, tager jeg selvfølgelig fejl, men det virker som om der skal være noget andet :o)

"News/Blog" Der er bare et testindlæg

"partners" Der er bare en bannerreklame for Dandomain.

Og så "lover" i, at der fra ca. midten af december, også bliver mulighed for at medtage telefoner i regnestykket. Det kan I selvfølgelig stadig nå, men det begynder at knibe :o)

Forsættelse:

Logoet har en baggrund der ikke passer ind i resten. Lav det som .PNG fil med blank baggrund i stedet for det nuværende.

Jeres statusopdateringer på FB virker en kende urealistiske, i forhold til hvad der er af indhold på siden.

Ret teksterne på denne side: http://tele-hjaelp.dk/about.aspx

Fjern "LOGIN" nede i bunden, medmindre at vi som brugere skal bruge det til noget. Hvis ej, så gem URL'en i jeres favoritter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11

Hej.

Logoet er sendt vider til webdesigneren. Login funktionen bruges når der skal logges ind på bloggen, plus så vi har adgang til vigtigt funktioner på sitet, og statestik med mere. Jeg vil gerne give ret i at bloggen ikke virke som det helt effektivt nu, og det vil jeg tage til mig. Vi vil hurtigst muligt rette teksterne i Om os. Grunden til vi skriver det med valg af mobil telefon under Om os teksterne, er at det var meningen vi skulle være klar med de første aftaler med teleselskaberne 1 december, men vi kom i tidsnød. Tusind tak for inputtet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

Hej. Glemte at nævne at under partners kommer der til at stå de teleselskaber vi samarbejder med. Vi vil hurtigst muligt få lavet en tekst hvor der står noget uddybende , istedet for bare ren bannereklame

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)