Der er flere ting, men eks. bunden på siden. Den skal vel ikke se sådan ud? hvis den skal det, tager jeg selvfølgelig fejl, men det virker som om der skal være noget andet :o) "News/Blog" Der er bare et testindlæg "partners" Der er bare en bannerreklame for Dandomain. Og så "lover" i, at der fra ca. midten af december, også bliver mulighed for at medtage telefoner i regnestykket. Det kan I selvfølgelig stadig nå, men det begynder at knibe :o) |
igang:Matthew David Stendal Larsen:Men jeg vil gerne have uddybbet hvad der virker halvtfærdigt, så jeg kan tage en snak med programmøren og webdesigeren om detDer er flere ting, men eks. bunden på siden. Den skal vel ikke se sådan ud? hvis den skal det, tager jeg selvfølgelig fejl, men det virker som om der skal være noget andet :o)
"News/Blog" Der er bare et testindlæg
"partners" Der er bare en bannerreklame for Dandomain.
Og så "lover" i, at der fra ca. midten af december, også bliver mulighed for at medtage telefoner i regnestykket. Det kan I selvfølgelig stadig nå, men det begynder at knibe :o)
Forsættelse:
Logoet har en baggrund der ikke passer ind i resten. Lav det som .PNG fil med blank baggrund i stedet for det nuværende.
Jeres statusopdateringer på FB virker en kende urealistiske, i forhold til hvad der er af indhold på siden.
Ret teksterne på denne side: http://tele-hjaelp.dk/about.aspx
Fjern "LOGIN" nede i bunden, medmindre at vi som brugere skal bruge det til noget. Hvis ej, så gem URL'en i jeres favoritter.