Hej Kasper Jeg er vild med din måde at angribe folk, der giver dig brugbar feedback... derfor vil jeg da også lige være med.
Hvis du ikke har behov for de kreative muligheder flash giver dig, så lad være med at bruge flash. Og det lader ikke til at du har brug for noget ud over en simpelt html-side.
Umiddelbart ser jeg ingen elementer på din side, der absolut skal være i flash og derfor tror jeg, at du skyder dig selv i foden ved at bruge det alligevel. Flash gør det svært at søgemaskineoptimere og mange mennesker bliver skræmt væk af flashsider, da de ofte er mere bøvlede at navigere på og tager væsentligt længere tid at loade.
Sidst men ikke midst ville jeg måske brande mit firma på hjemmesiden på en mere klassisk måde. De fleste brugere vil kigge op i venstre hjørne for at se, hvilket firma man har med at gøre. Skriftrullen på teltet er simpelthen ikke iøjenfaldende nok til, at jeg lægger mærke til, at det er firmanavnet. Derudover ville jeg måske nedtone cirkusteltanalogien lidt. Det er rigtig sødt, men vil nok passe bedre på en børneside. Når jeg skal købe krudt vil jeg helst købe det fra nogen, der lader til at være seriøse og udstråle viden om sikkerhed.
|
Anders Christensen:Håbløst uoverskueligt og uden synlige call-to-action punkter, stavefejl i webshop og en overdreven brug af flash.
Det lykkedes mig f.eks. ikke engang at finde jeres webshop, kataloget er bøvlet at bladre i.
Alt i alt er det en side der nærmere skræmmer mig væk end tiltrækker mig,
Enig. Når jeg trykker på knapperne i siderne aner jeg ikke hvad der sker. Der er ingen tooltips. Det kan godt være du siger at folk skal bruge lidt mere end 2 sekunder på din side for at finde ud af hvordan det virker, men sådan er virkeligheden bare ikke. Hvis det var mig der besøgte din side, var jeg smuttet igen inden der var gået 2 sekunder. Man ved heller ikke om der rent faktisk er flere "gemte" knapper på siden end de 8 der er i siderne.
I mine øjne er det en om'er, sorry to say :(