Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyrvaerkeri website

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg er vild med din måde at angribe folk, der giver dig brugbar feedback... derfor vil jeg da også lige være med.

Den korte version af kritikken må være:

Hvis du ikke har behov for de kreative muligheder flash giver dig, så lad være med at bruge flash. Og det lader ikke til at du har brug for noget ud over en simpelt html-side. 

Den lange version:

Umiddelbart ser jeg ingen elementer på din side, der absolut skal være i flash og derfor tror jeg, at du skyder dig selv i foden ved at bruge det alligevel. Flash gør det svært at søgemaskineoptimere og mange mennesker bliver skræmt væk af flashsider, da de ofte er mere bøvlede at navigere på og tager væsentligt længere tid at loade.

Jeg ville lige få en person i din omgangskreds til at læse korrektur på siden. Stavefejl virker enormt utroværdigt på kunder... hvis du ikke lægger omtanke nok i din side til at læse korrektur, hvordan vil du så ikke behandle mine personoplysninger?

Din navigation er niveauet ud over det man kalder mystery meat navigation (du ved først, hvad menupunktet var, når du har trykket på det). Det kan være enormt flot at bruge ikoner i stedet for tekst i menuen. Problemet er bare, at det stiller stiller krav til dine brugere og da du har en butik vil kunder ikke udfordres, de vil betjenes så hurtigt som muligt.

Det er ret svært at finde din webshop... det kræver at tryk på et ikon samt at brugeren scroller ned. Når du designer en hjemmeside er det enormt vigtigt, at du tænker brugervenlighed med ind i designet. Du skal huske, at dine kunder ikke har samme indsigt i hjemmesidens informationsarkitektur som du har. Og kunder er nemme at irritere.

Sidst men ikke midst ville jeg måske brande mit firma på hjemmesiden på en mere klassisk måde. De fleste brugere vil kigge op i venstre hjørne for at se, hvilket firma man har med at gøre. Skriftrullen på teltet er simpelthen ikke iøjenfaldende nok til, at jeg lægger mærke til, at det er firmanavnet. Derudover ville jeg måske nedtone cirkusteltanalogien lidt. Det er rigtig sødt, men vil nok passe bedre på en børneside. Når jeg skal købe krudt vil jeg helst købe det fra nogen, der lader til at være seriøse og udstråle viden om sikkerhed.

Siden er et fin første forsøg på en hjemmeside, men i starten af januar ville jeg skynde mig at redesigne den. Eventuelt få noget hjælp fra en, der har erfaring med webdesign og hvad der virker på nettet. Du kan sagtens lave en anderledes og fed webshop uden at kaste dig ud i vilde flashhjemmesider.

Mvh Anne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10

Anders Christensen:

Håbløst uoverskueligt og uden synlige call-to-action punkter, stavefejl i webshop og en overdreven brug af flash.

Det lykkedes mig f.eks. ikke engang at finde jeres webshop, kataloget er bøvlet at bladre i.

Alt i alt er det en side der nærmere skræmmer mig væk end tiltrækker mig,

Enig. Når jeg trykker på knapperne i siderne aner jeg ikke hvad der sker. Der er ingen tooltips. Det kan godt være du siger at folk skal bruge lidt mere end 2 sekunder på din side for at finde ud af hvordan det virker, men sådan er virkeligheden bare ikke. Hvis det var mig der besøgte din side, var jeg smuttet igen inden der var gået 2 sekunder. Man ved heller ikke om der rent faktisk er flere "gemte" knapper på siden end de 8 der er i siderne.

I mine øjne er det en om'er, sorry to say :(

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:28

Kasper:

@ Mikael

Smaat tekst ??? Prov lige at brug 2 min mere for du aabner munden.

I hvert fald er teksten mindre end her på amino.dk nu er du sikkert en hutige læser så du tænker sikkert  ikke på de over 200.000 dansker der er ordblind i danmark

jeg skulle bruge lidt ekstra tid på at læse grundet få overskrifter og småt tekst der gør tekst svær at læse

vis der havde været skrevet overskrifter en engang imellem var teksten lettere at læse h1 - h2 overskrifter, teksten alm. er dog også skrevet lidt småt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 01:19

Jeg giver jer ret i at iconerne sku vaere mere informationsrig inden man trykker paa dem. Vi provede og lave iconerne selv udstraale hvad iconet indeholder. Feks ved tryk paa katalog iconet ville resultere i et katalog kommer frem osv. Men helt klart der vil komme tekst paa til naeste aar.

Formaalet var og ramme de unge og cartoon versionen. Derfor er det lavet i 3d hvilket er meget anderledes ende alle andre fyrvaerkerisider. Samtidig vil jeg ikke laegge for meget tekst ud paa forsiden da det i mine ojne hurtig kan blive for rodet.

Naeste aar laver vi selv en nem og brugervenlig webshop. I aar ville vi gerne afprove denne losning.

At det er lavet i flash er ikke noget jer har bedt om....jeg er overhovdet ikke inde de forskellige ting,  man kan benytte til at opbygge hjemmesider paa. Men jeg har selv bedt om 3d forsiden.

Hvad er problemet med flash ?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:45

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 02:40

Problemer med flash fra en bruger:

Fonten bliver nemt for lille. Er stortset umulig at laese for mig, og i modsaetning til alle andre sites kan jeg ikke lave den stoerer via ctrl +

Almindelige navigations ting saa som browserens back button og bookmarks virker slet ikke. (Forestil dig et net uden bookmarks, og direkte links)

Jeres scroll ting virker heller ikke med musens hjul. (Mega belastende ikke bare at kunne scrolle i teksten med hjulet, jeg kan faktisk ikke huske hvornaar jeg sidste har vaeret noed til at gribe fat i en scrollbar).

Og jeres kontakt side virker vist heller ikke. Der sker i hvertfald ikke noget naar jeg trykker paa jeres email addresse, og da i har brugt 100% flash, kan jeg ikke engang cut/paste jeres email addresse ind i mit email program.

Men mest af alt: Hvorfor flash? Der er jo ikke noget paa den side overhoved der kraever flash, er der?

Andre underligheder: Jeres katalog bladre funktion kraever at man faktisk ved man skal traekke nederste hoejre hjoerne skraat op. (Hvorfor overhoved have en bladre funktion, i stedet  for bare at skifte side? Og hvis i absolut vil have den, saa boer den ogsaa virke hvis man bare traekker musen lige op, eller kun til hoejre. (Jeg vil i oevrigt gerne vaede 100 kr, paa at mindst 1/4 af jeres kunder giver op naar de ser forsiden af jeres katalog, fordi de clicker paa det og saa ikke ved hvordan de skal komme viderer).

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Skrevet kl. 15:37

Tak til jer alle der har givet feedback.

Alt er skrevet op i min lille sorte bog, og vi vil selvfolgelig arbejde videre med det. Nu ser jeg at dette emne er vist ca 700 gange hvilket ogsaa er god markedforing for Danish Dynamites. Hvis i altsaa ikke er skraemt vaek. Men jeg kan love at vi ikke saegler krudt uden lunter :) Saa haaber vi ses i 1 af vores 4 telte i KBH, naar du skal kobe lidt nytaars knald.

En sidste ting hvad syntes i om navnet Danish Dynamites ?

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:44

Navnet er uden tvivl det bedste ved siden.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Skrevet kl. 15:47

:)

Fra Amsterdam
Tilmeldt 13. Aug 10
Skrevet kl. 18:31

Hej alle.

Hvordan kan jeg se hvad google adwords koster og hvor mange gange der bliver sogt paa det. Oplagt sogeord:  fyraerkeri.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)