Tak for den negative og positive kritik.
@Anders. Hvis man bruger 2 sekunder, kan man nok godt finde webshoppen.
Til jer resten:
Naar man kigger paa de eksisterende fyrvaerkeri som er utrolig kedelige og uoverskuelige med alt for meget teskt, syntes jeg seiv vi er kommet godt afsted med det. Nu er det specielt de yngre der leder efter krudtsider og tager sin farmand (dig) med ned til os.
VI har med vijle ikke brugt krafter paa en forside tekst men paa 3D designet. I det hele taget er det meningen modsat de andre fyrvaerkeri sider, simpelthen og give korte og klare beskeder.
Webshoppen er vores egen, som ligger inde hos leverandoren, faktisk har vi 4 webshops, en til hvert telt. Leverandoren og vores priser er de samme. Meningen med systemmet fra leverandorens side er at kunden gaar inde og bestiller i god tid i evt det naermeste salgssted, eller hos dem med fede koncepter :) Saa er kunderne nemlig fri for at rende rundt i til forskellige salgstelte de sidste 2 dage hvor mange produkter er udsolgt. Samtidig er der jo ogsaa mog koldt :
Tak for tipsne.
Mvh
K.
Men ja der kan altid aendres paa tingene og derfor er jeg glad for at hore jeres meninger.....heldigvis har vi 11 maaneder til at gore den bedre i. Denne hjemmeside har taget os 2 uger og lave for en lille sjat penge.