Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger invester til sikker investering

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man kan dokumentere en "sikker investering" og kun skal bruge 50.000 er det da bare at gå i banken og hente pengene, det er sådan set det bankerne lever af. Der er vel ingen banker der siger nej til at låne 50.000 ud til en dokumenteret sikker investering, det har jeg svært ved at forestille mig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:24

Tjoe.. Men det er nok ikke der jeg mener ang. tid. Jeg ville nok personligt undersøge sagen nærmere, og evt. forhøre mig hos min revisor, hvis jeg nu er ny i investorer.

Tag det nu ikke på en forkert måde. Jeg siger bare hvordan jeg ser det. 

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 00:39

Banker arbejder langsomt efter finans krisen, og butikken kan lige netop ikke dokumenteres som en sikker investering. 

MEN

En god forretnings mand behøver blot at kende adressen for at kunne se logikken. Men for at lære den at kende, skal kontakten være over mobilen, eller personligt møde.

location location location.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 00:50

MHK:

location location location.

Hvis man tæller antal gange du har skrevet location, så er det nok 6-8 gange, så den her omtalte location må jo grangiveligt være noget af en location, så jeg forstår ikke lige, hvorfor den føromtalte location ikke oplyses..?

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 01:07

MHK:
butikken kan lige netop ikke dokumenteres som en sikker investering. 

OK, så har jeg nok misforstået dine tidligere indlæg

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 01:11

Techmaster:

MHK:
butikken kan lige netop ikke dokumenteres som en sikker investering. 

OK, så har jeg nok misforstået dine tidligere indlæg

Det den har-er location. Ik noget andet.

Den skal havde nyt ry, ny kundekræs, og helt ny stemning.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 01:20

ikke for noget men hvor svaert kan det vaere for dig personligt at skrabe de penge sammen? Hvis du ikke kan hoste op med 50K i morgen tidlig naar jeg staar udenfor din doer, saa ved jeg sgu ikke om jeg toer investere i dig. 

Hvis det var en halv million du bad om kunne jeg bedre forstaa det. 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hvis det er så sikker en investering og du skal bruge pengene meget hurtigt, hvorfor så ikke pantsætte hvad du måtte have af værdi (eller blot stille sikkerhed i dette for et lån).

Det kunne være bil, fjernsyn, anlæg, cykel, guitar, klaver, møbler. HVis du da har noget af værdi ?

Det kunne lyde til at blive svært for dig at få nogen private herinde til at låne dig pengene, hvis du ikke kan stille sikkerhed i noget, og hvis du ikke vil ud med hvad location er (som i sig selv sikkert ikke er noget værd, da den sikkert er eget af kommunen, du har blot erhvervet dig et lejemål med afståelse kunne jeg forstille mig? )

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:53

MHK:

Selv er vi 2 herre, plus arbejdes mand som skal deles om arbejdet. Den vil åbne kl. 5 på hverdage, og lukkes omkring 19-20:00, Weekenden er endnu uvist om åbnings tiderne.

Vi har begge fuldtids arbejde ved siden af, på forskellige tidspunkter af dagen. Jeg tar vagten om morgenen, han om aftenen, og arbejdes manden tiden der imellem hvis der skulle være nogen.

Så du forventer at kunne dække 15 timers åbningstid om dagen ind med 2 der arbejder fuld tid og en til "det løse"? Hvad så med eventuelt sygdom, er butikken så bare lukket?

Foreligger der budgetter der har været forbi revisoren, for forretningens drift det første år?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Et bedre investeringsprospekt kunne have lydt:

-Investering i spændende lokation
-Gevinst på 39% i 2011
-Udbytte inden udgangen af 2011
-Indskud kun 36.000
-Sikkerhed på 200.000 i butikken
-Vi stiller selv med 36000 (eller hvad I nu kunne stille med)
-Option på 25% af butikken, såfremt betaling ikke falder inden 2012)

Og så lige få styr på stavefejlene, så er I ved at have en chance for at nogen byder ind.

Der skal bukkes og skrabes, men vigtigst af alt, der skal påvises en rigtig god investering. "God investering" frem for "sikker investering", havde været et bedre ordvalg.

Jeg håber I finder pengene!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)