Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger invester til sikker investering

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Vi er 2 mænd, som har fundet et vandvittigt godt tilbud til en forretning, men stå og mangler 36.000 inden lørdag d. 11 december.

Af den grund søger vi en invester med de resurser, til at få betalt dette beløb-alle andre ting er på plads m.h.t. varelager, og andre regninger.

Gevinsten vil være fastsat på 14.000 kr. ekstra, så den samlede gæld til invester bliver på 50.000 kr.

Dette beløb vil blive tilbagebetalt på minimums sats á 3.000 kr. om måneden, dov. skal de 50.000 være betalt inden udgangen af 2011.
Hvis ikke- ville invester være berettig til max 25% af forretningen, i tilfælde af den skal sælges.
Nuværende salgs værdi af butikken: 200.000 kr.

-Aftalen bliver lavet som skriftlig kontrakt.

Kontakt mig venligst på mobil nr. 50 24 89 62
Martin Kristoffersen

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:35

Hej Martin

Til at starte med så er der ALDRIG noget som er en sikker investering. Bare det at du tror det fortæller mig det ikke er tilfældet.

Ud over det så må du simpelthen uddybe langt mere. Det eneste du rigtig har fortalt er at du skal bruge 36.000,- inden 3 dage hvilket i sig selv er lidt skræmmende.

Du skal bruge en investor. I det tilfælde vil det være langt det bedste at fokuserer på hvad han investerer i, frem for hvad du vil have af ham.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 14:45

hvis du vil vide mere må du ringe. så kan du selv bedømme om det "ikke" er en sikker investering :)

Location location location er nøgleordet for en god forretning...

Denne har alle 3-og meget mere

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Skrevet kl. 14:59

Nu kontakter jeg dig som mulig investor, og jeg giver dig gode råd da jeg kan se nogen meget åbenlyse fejl.

Hvis du gerne vil finde dine penge bliver du nød til at droppe den attitude og give investor hvad der bliver spurgt efter.

Selvtillid er en god ting, men arrogance kan være farligt. Som investor vil man gerne føle sig tryg, så tænk dig nu godt om næste gang nogen kontakter dig.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 15:05

Ved 7 tiden ville være helt perfekt, så er jeg et sted jeg kan sidde ned, og sammen med den anden jeg køre det med.

En anden ting- bare i det tilfælde at nogen anden ska kigger her ind.

Der findes faktisk det som er en " sikker investering "

Tid.

Fra Invalesco
Tilmeldt 13. Oct 10
Skrevet kl. 15:14

Jeg ønsker ikke at lave en investering ud fra de ting jeg allerede har nævnt, men jeg vil gerne give dig de råd som jeg allerede har nævnt. Så kan du benytte dem eller lade være.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 15:18

Du er meget velkommen til at ringe.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 23:59

Lidt info så, nu nå det er nødvendigt.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 00:05

Butikken  har været kiosk i over 5 år. Har et 1½ mands stort køkken, 3 mands salat rum og et pause rum på ca. 15 m2

salgs delen af butikken er ca. 15m2 og er delt op i kiosk og take-away afdeling.

Selv er vi 2 herre, plus arbejdes mand som skal deles om arbejdet. Den vil åbne kl. 5 på hverdage, og lukkes omkring 19-20:00, Weekenden er endnu uvist om åbnings tiderne.

Vi har begge fuldtids arbejde ved siden af, på forskellige tidspunkter af dagen. Jeg tar vagten om morgenen, han om aftenen, og arbejdes manden tiden der imellem hvis der skulle være nogen.

Vores fokus vil være morgenmad, salater, små take-away retter- samt tagselv slik, og andre kiosk vare.

Butikken ligger omkring Københavns centrum

Flere oplysninger kan gives over tlf. eller personlig møde.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:14

Lyder spændende. Det er bare ikke lang tid at reagere på.

Men et lille råd: skriv her på tråden ved middagstid imorgen. Så tror jeg der er flere der ser den under nye indlæg.

God Jul

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)