Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger invester til sikker investering

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

MHK:

Banker arbejder langsomt efter finans krisen, og butikken kan lige netop ikke dokumenteres som en sikker investering

MEN

En god forretnings mand behøver blot at kende adressen for at kunne se logikken. Men for at lære den at kende, skal kontakten være over mobilen, eller personligt møde.

location location location.

En god forretningsmand ville være bekymret over rigtig mange ting her. Specielt hvor dyr sådan en "location location location" Lokation er. Hvis man kan bedømme det på øjemål, så snakker vi en adresse på Købmagergade, Axel Torv eller Strædet, og så snakker vi 30-100.000DKK i husleje om måneden.

Og det tvivler jeg på det er med de beløb vi snakker om. Så det må være en sidegade et sted, hvilket jo også kan være fint.

Sikre investeringer kan naturligvis dokumenteres, ellers er de ikke sikre :)

"Bomben springer ikke, men jeg kan ikke dokumentere det".

Al det sagt, så kender jeg godt følelsen af at have fundet et god idé og så bare ville i gang med det i en fart. Men når tingene skal ske så hurtigt som det her er tilfældet, så kan man som god forretningsmands være ret sikker på at ikke alt er gennemtænkt.

Gode forretningsmænd har en masse røde lamper, som er skabt af mange års erfaring. Disse lamper skal helst ikke lyse op når han ser et investeringsprospekt :)

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)