Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lille Franchise

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil høre om nogle kender små Franchisekæder som man kan styre i sin fritid ?? Nu skriver jeg franchise, det skal bare være en kæde hvor man har et bagland...

Skriv gerne navne hvis I kender nogle..

Mvh Kim

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 16:19

Er der evt nogle som ved, hvordan de forskellige tele selskaber virker. Er der ikke nogle af dem der er på franchise basis ??

Nu tænker jeg på 3, telenor osv...

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 23:11

er det btc eller btb som du vil sælge til.

jeg ved at 3 tidligere kørt et tilbud til dataforhandler som ville få et beløb hvis de solgte et data produkt.

ellers vil teleselskabet ikke tale med enkelte forhandler så du skal have fat i en forhandler kæde og der er kun telekæden tilbage i dk fordi indtjeningen er utrolig lav.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 15:35

Hej Kim

Har du gjort nogle tanker om hvad produktet skal være eller om det skal være btb eller btc ?

Har du overvejet Netværksmarkedsføring ? Det har den fordel at du har et firma i baghånden, ingen investering, og du kan opbygge i det tempo du selv ønsker.

Og du har et bagland der står gratis til rådighed.

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 16:11

Har ingen ide om hvad Netværksmarkedsføring er, så det er måske ikke en god ide :-)

Har ikke forestillet mig en speciel branche, vidste bare ikke om der var små kæder/franchise inden for salg eller noget, som primært kører på fritids basis...

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 16:19
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

kim andersen:

Har ingen ide om hvad Netværksmarkedsføring er, så det er måske ikke en god ide :-)

Har ikke forestillet mig en speciel branche, vidste bare ikke om der var små kæder/franchise inden for salg eller noget, som primært kører på fritids basis...

Og straks er MLM pusherne igang med prøve at skaffe nye medlemmer Smile

Jeg vil råde dig til at holde dig fra network marketing og MLM. Det er en masse arbejde med at prøve og skaffe nye medlemmer, og afsætte produkter til venner og familie.   

Start hellere en butik, webshop eller lignende. Det er en meget bedre investering end NM og MLM.

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Skrevet kl. 17:01

Hej Mark

Fantastisk med al den viden du har.....og så uden at have undersøgt det ordentligt....

Har du set linket ??? Nej... det er en informationsvideo om hvad MLM er (og ikke nogen reklame for noget firma) ....så måske du skulle bruge lidt tid der - i stedet for at "udgyde galde".

Nu kunne jeg jo sige at ideen med at starte en butik er nok med større risiko end de fleste mlm koncepter.

Så til dig Kim - kig på det så har du endnu en option til hvad du skal lave i dit fremtidige virke, der er jo mange muligheder - om det ene eller andet er rigtig for dig - er der jo kun DIG der kan afgøre Smile

Ha' en god dag - og husk at køb skoene store nok, så der ikke er noget der klemmer Big Smile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:07
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Korntved:
Har du set linket ??? Nej... det er en informationsvideo om hvad MLM er (og ikke nogen reklame for noget firma) ....så måske du skulle bruge lidt tid der - i stedet for at "udgyde galde".

Ja jeg har lige set videoen, og ikke overraskende bliver man lovet guld og grønne skove, og at man kan blive millionær af MLM osv. osv. ligesom ved alle andre MLM præsentationer Big Smile 

Korntved:
Nu kunne jeg jo sige at ideen med at starte en butik er nok med større risiko end de fleste mlm koncepter.

Det er der da ikke, jeg vil mene at der er større risiko med mlm koncepter, fordi langt det meste er svindel!.

Vi kunne diskutere det til hudløshed, men jeg ser MLM som en gang svindel, hvor kun dem i toppen tjener penge!. Og indtil nu har jeg ikke set noget som har kunnet få mig til at ændre holdning eller mening om MLM!, jeg har stadigvæk ikke hørt om en mlm som er blivet millionær, som de jo ellers så flot lover i alle præsentationerne... Smile

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)