Sommetider sidder man og svarer på et indlæg som ikke er aktuelt mere men som en Amino bruger har glemt at se datoen på. Da jeg altid selv ser dato selvfølgelig, har jo har øjne i hovedet og altid er lysvågen når jeg surfer rundt derinde er det jo kun for deres skyld jeg skriver dette. Lav en lille popup som advarer en omkring datoen f.eks.: kære Amino bruger, du er i gang med at svarer på et indlæg der er oprettet for over 3 måneder siden. Forsæt ja eller nej.
Når man retter sin profil og skal gemme det man har lavet. så skal man sidde og hakke af hver gang til Amino partnere. Fint nok første gang, men nu synes jeg og sikkert også andre, at det irriterer en grænseløst, lidt ligesom at få besøg af svigermor som ikke har forstået efter 10 års ægteskab med hendes datter at man ikke har savnet hende. Så lav venligst en knap: ja tak/nej tak til alle eller lav det sådan, at man kun ser de partnere tilbud første gang man laver sin profil ikke ved rettelse af denne.
Synes I det er for meget at bede om?
Jeg har ikke en løsning til problemet med svigermor endnu men arbejder stadig på det
Personligt er jeg enig med dig i, at nogles bevidstløse graven gamle tråde frem til besvarelse egentligt er møg irriterende, hvis det sker bevidst. Det samme gælder efter min personlige mening i nogen grad de, som kaster den samme totalt enslydende salgssmøre efter enhver, som efterspørger lidt hjælp eller et godt råd.
Udfordringen med siden, hvor du bliver bedt om at acceptere eller afslå tilbud fra Aminos samarbejdspartnere bør ikke give dig forhøjet blodtryk. Den kan du blot udlade at besvare og straks klikke på eksempelvis "Debat" knappen eller Aminos topbanner, hvorefter siden forsvinder. De ændringer, du har foretaget på din profil, er nemlig allerede gemt.
Håber du kan bruge det.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er "desværre" en del af det at drive et forum, og der kommer nye til der ikke helt kender til systemet eller omgangstonen. De vil genstarte gamle tråde, da de finder dem interessante eller så er det bare en simpel google søgning på det spørgsmål man har.
Når man retter sin profil og skal gemme det man har lavet. så skal man sidde og hakke af hver gang til Amino partnere.
Lige et lille fif Lars, du behøves ikke gennemgå de partner ting ... test selv, ret en ting i din profil og klik gem .... opdater så din browser uden at svare på partner reklame og du vil opdage du ikke behøves at gøre det ;)
Problemet er ikke gamle indlæg men det at man som bruger finder den på Amino og uden at se datoen svare på denne selvom den måske allerede er 2 år gammel, man føler sig jo lidt dum når så andre skriver senere at man skulle checke datoen.
Har du selv været inde og rette din i din profil? Hvis ikke så prøv det lige, du vil se før du kan gemme/save at du skal krydse af til mail fra partnere til Amino. Men det kan da være jeg griber det helt forkert an
jeg tror en del af problematikken ligger i amino-søgningen. Ved ikke om det er blevet bedre siden jeg sidste anvendte den, men den havde det ihvertfald med at smide en masse gamle indlæg frem først uden at det var særligt tydeligt at det var gamle indlæg.
Jeg kunne forestille mig at det er derfor mange har kommenteret på gamle indlæg, så en lille "reminder" der siger "hov, det er et gammelt indlæg", synes jeg lyder som en god idé.
Har du selv været inde og rette din i din profil? Hvis ikke så prøv det lige, du vil se før du kan gemme/save at du skal krydse af til mail fra partnere til Amino
Ja, så sent som i dag, hvor jeg lige skulle rette noget. Klikkede på "Gem" nede i bunden, og da Partner siden dukkede op, klikkede jeg på en af favoritterne i min browser:
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg faar en popup hvor jeg som siger jeg skal krydse af naar jeg trykker paa save, er det mig det er helt galt med Vil bare have det fungerer optimalt og ikke skal ud i alle mulige krumspring for at rette ens profil.
Jeg faar en popup hvor jeg som siger jeg skal krydse af naar jeg trykker paa save, er det mig det er helt galt med Vil bare have det fungerer optimalt og ikke skal ud i alle mulige krumspring for at rette ens profil.
Skal i ikke snart se dyner kl. er mange
Med venlig hilsen
Lars
Hmm det gør jeg ikke, jeg få en fejl side men den retter alligevel kik i min profil, her står "rettet kl 00.22"