Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af gamle Amino indlæg og rette i profil.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:

Jeg ser intet problem med det.. Hvorfor skulle jeg det?

Hvis et gammelt emne, stadig er interessant, og indlægget der bliver smidt i tråden, er relevant - hvorfor så oprette en hel ny tråd for det?

Problem? Det kan jeg slet ikke forstå..

Udfordringen er, at nogle (ja faktisk rigtigt mange hver dag) googler på nogle keywords, som relaterer sig til deres virksomhed eller hjemmeside.
Når de så falder over et flere år gammelt indlægAmino, som omhandler noget der bare minder om noget relevant.. så poster de et indlæg med et link til deres hjemmeside i fuld bevidsthed om Aminos glimrende SEO værdi.

De som ikke er så øvede forum-brugere, og som ved en fejl kommer til at poste en ellers brugbar besvarelse af et emne, som de tydeligvis har tænkt over en besvarelse til, kan jeg heller ikke blive arrig på.

Efter et stykke tid her på Amino, får man en vis fornemmelse for, hvornår det er link-møgspredere (undskyld udtrykket) og hvornår det er velment. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 01:04

Hej Wi og John,

Jeg kan godt foelge jer i hvad I skriver men laes lige hvad jeg skrev i mit indlaeg. jeg skrev (ikke aktuelt mere)  f.eks kan vaere en som har oensket et tilbud paa et stykke arbejde og som er udfoert for aar tilbage og saa en bruger som ikke har set datoen og som saa svarer paa denne.

Forsat god morgenSmile

Med venlig hilsen

Lars

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 01:16

IndoSoft:

Hej Wi og John,

Jeg kan godt foelge jer i hvad I skriver men laes lige hvad jeg skrev i mit indlaeg. jeg skrev (ikke aktuelt mere)  f.eks kan vaere en som har oensket et tilbud paa et stykke arbejde og som er udfoert for aar tilbage og saa en bruger som ikke har set datoen og som saa svarer paa denne.

Forsat god morgenSmile

Med venlig hilsen

Lars

Jamen, det har du da ret i. Sådanne tilbud på sikkert allerede udførte opgaver har det ganske rigtigt med at tiltrække stort set de samme enslydende "auto" tilbud. fra stort set de samme tilbudsgivere. Skype-Smile

Hvis de nævnte automat-tilbudsgivere så ville tjekke efterspørgerens indlægs dato, ville vi slippe for en masse tilbudsspam. Et accept-vindue som bare bliver klikket OK til, forhindrer sandsynligvis ikke den efterfølgende byge af automat-tilbud. Der må vi opfordre de uopmærksomme automat-bydere til en smule omtanke og opmærksomhed. Skype-Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 01:43

Kaare Bøje - nordicADmedia:

Tja, tjo...

Det er "desværre" en del af det at drive et forum, og der kommer nye til der ikke helt kender til systemet eller omgangstonen. De vil genstarte gamle tråde, da de finder dem interessante eller så er det bare en simpel google søgning på det spørgsmål man har.

Måske et add. on til Amino Plus kunder. 

En sjælden gang i mellem er der også personer der mener at en tidligere tråd indeholder mange facetter af det der ønskes belyst, og at det derfor er bedre at skrive videre end at starte en ny tråd.

Det er søgefunktionen i Amino der er håbløs - du får listet gamle og nye tråde hulter til bulter og den samme tråd kan være listet 5 gange.

Problemet som I ser det var mindre hvios søgefunktionen var i orden.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)